۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۶۳۸۵۴۵

مصوبات جلسه فوق العاده شورای معاونین حوزه در پی فرمایشات مهم رهبر انقلاب

مصوبات جلسه فوق العاده شورای معاونین حوزه در پی فرمایشات مهم رهبر انقلاب
درپی فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار شورای عالی حوزه، شورای معاونین مرکز مدیریت تشکیل جلسه داد و تصمیمات مهمی را اتخاذ کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، پس از دیدار اعضای شورای عالی حوزه با رهبر معظم انقلاب و انتشار خبر این دیدار، شورای معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه جلسه فوق العاده ای را به ریاست آیت الله اعرافی مدیر حوزه در تاریخ پانزدهم بهمن ماه برگزار کرد که مصوباتی در آن به تصویب رسید.

بر اساس این گزارش، «آماده سازی نقدهای انجام شده نسبت به الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت جهت ارسال خدمت مقام معظم رهبری»، «ارتباط و تعامل مؤثر حوزه با هنرمندان، شاعران و ادبا»، «تدوین طرح تشکیل مؤسسه یا سازمان وقف حوزه»، «تدوین طرحی برای تأمین هزینه پروژه های تبلیغی»، «ارزیابی مجدد موضوع کمک هزینه حمایتی مقام معظم رهبری از طلاب»، «تدوین و ارائه طرح هجرت دائمی یا موسمی فضلا و اساتید به بلاد»، «تدوین و ارائه طرح تقویت ارتباط و تعامل مدیریت حوزه با فضلای جوان و بهره گیری از استعدادهای برتر حوزه»، «پیگیری موضوع استعدادهای برتر حوزه» و ... از جمله مصوبات شورای معاونین در رابطه با دیدار اعضای شورای عالی حوزه با رهبر معظم انقلاب بوده است.

مصوباتی همچون «دعوت از مردم، جوانان، حوزویان و سایر اقشار جهت حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن»، «صدور بیانیه ای با موضوع راهپمایی ۲۲ بهمن از سوی مرکز مدیریت حوزه»، «تدوین منشوری با موضوع حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و ویژگی های افراد صالح برای حضور در مجلس شورای اسلامی» و ... از دیگر مصوبات این جلسه فوق العاده بوده است. 

گفتنی است، رهبر معظم انقلاب در روزهای اخیر در دیدار با اعضای شورای عالی حوزه مطالب بسیاری مهمی درباره مسائل حوزه بیان کردند. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تصمیم های مهمی در این جلسه اخذ شده است.
از بابت اطلاع رسانی درباره جلسات مدیر و معاونان محترم حوزه های علمیه به طلاب بسیار ممنونم. ادامه جلسات را مطول تر گزارش نمایید لطفا
1
1
سایه نشین
Iran, Islamic Republic of
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
درباره چگونگی تحقق حوزه انقلابی و تفسیرهای مختلف از تحقق چشم اندار حوزه ها چه تصمیم اخذ شده است؟
0
1
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
حمایت
0
1