۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۳۸۵۵۱
حجت الاسلام والمسلمین لائینی:

راه نجات کشور مدیریت فشل لیبرالی و اشرافی نیست

راه نجات کشور مدیریت فشل لیبرالی و اشرافی نیست
امام جمعه ساری با تأکید بر ضرورت روحیه و مشی انقلابی مسؤولان و کارگزاران نظام، گفت: مسؤول در نظام اسلامی نباید به شیوه و متد‌های فشل لیبرالی و اشرافیت دچار شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت اسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: این خانواده‌ها چشم و چراغ جامعه ما هستند.
 
وی با اشاره به این که در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن قرار داریم که رهبری در فرمایشات خود فرمودند دو روز ۲۲ بهمن و دوم اسفند دو آزمون بزرگ ملت ایران است، افزود: ملت بزرگ ایران در این دو آزمون همچون آزمون‌های گذشته برگ افتخار زرین دیگری را بر کتاب ارزشمند تاریخ افتخارات و برجستگی‌های خود می‌افزایند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی را مظهر پیروزی حق بر باطل و استمرار نهضت فاطمی دانست و خاطرنشان کرد: دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بهترین موقعیت برای شناخت بیشتر انقلاب اسلامی و درک ماهیت آن است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در ایام سالروز پیروزی انقلاب باید نسبت به ابعاد، عظمت و اهمیت این انقلاب بازنگری کنیم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه مهم گام دوم ویژگی‌های بسیار زیادی را برای انقلاب بیان کردند که همین ویژگی‌ها یک بازشناسی بسیار خوبی را به ما در خصوص انقلاب می‌دهد.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی پس از پیروزی از جوش و خروش نیفتاده و دچار رکود و خمودی نشده است، ادامه داد: این جوشش، روحیه انقلاب و خروش حماسی انقلابی همچنان زنده، بالنده و پویا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی افزود: بر خلاف برخی نظریه‌های جامعه شناختی که می‌گویند حرکت در نهایت به یک نهاد و نظام تبدیل می‌شود و جوش و خروش‌های انقلابی فروکش می‌کنند و انسان‌ها محافظه کار و بی تفاوت می‌شوند، اما این جوش، خروش و حرارت انقلابی در کشورمان همچنان ادامه دارد.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران انقلابی هستند و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همین است که همه باید انقلابی بمانند، ادامه داد: مسؤولان و کارگزاران انقلاب اسلامی نیز باید انقلابی باشند و دارای روحیه انقلابی و مشی جهادی و انقلابی باشند و خدای نکرده به شیوه و متد‌های فشل لیبرالی و اشرافیت دچار نشوند که آن مدیریت نمی‌تواند نجات بخش مملکت باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید مدیریت انقلابی و حرکت‌های انقلابی در کشور زنده و پویا باشد، افزود: مردم ما نیز در انتخابات پیش روی باید نمایندگانی برای خود برگزینند که داری روحیه انقلابی، حماسی و جوش و خروش انقلابی باشند.
 
امام جمعه ساری با بیان این که پیشرفت کشور در پرتو روحیه انقلابی است، ادامه داد: اگر به این روحیه انقلابی، جهادی و استشهادی و مدیریت جهادی و استشهادی توجه کنیم کشور رشد خواهد کرد و هر جا ما از این روحی فاصله گرفتیم موفق نبودیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود به آماده سازی ماهواره ظفر برای پرتاب اشاره کرد و با بیان این که این ماهواره از سوی ۷۰۰ دانشمند جوان ایرانی آماده سازی شده است، گفت: کشورمان امروز از معدود کشور‌هایی است که در حوزه دانش هوا فضا گاه‌های بزرگی برداشته و این به برکت روحیه جهادی و جوشش‌های انقلابی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که هر کسی انقلاب و مملکت را دوست دارد با روحیه انقلابی و این جوش و خروش انقلابی را حفظ کند، افزود: پیشرفت انقلاب نیز در پرتو این روحیه است.
 
وی ادامه داد: باید نمایندگانی را در شورا، مجلس و ریاست جموری برگزینیم که واقعاً از روحیه جهادی، انقلابی و شور انقلابی برخوردار و کارآمد و طرفدار عدالت باشند و همان شعار و آرمان‌های انقلاب را حفظ و تعقیب کنند نه این که به جایی رسیدند آن‌ها را فراموش کنند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات