۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۳۸۵۵۷
امام جمعه موقت کاشان

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نماد شعور سیاسی ملت ایران است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات نماد شعور سیاسی ملت ایران است
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: حضور در انتخابات به مانند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماد شعور سیاسی و بصیرت مردم انقلابی و قهرمان ایران اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایام الله و یک معجزه الهی بود.

وی افزود: دهه فجر پایه و اساس حکومت اسلامی و نابودی نظام سلطه گر پهلوی و سبب تحقق دینداری در جامعه و احیای دین و فراهم شدن حکومت جهانی مهدویت و تمدن بزرگ اسلامی در سراسر جهان شد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امام جمعه موقت کاشان در ادامه به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن یوم الله است و هرسال این یوم الله در حال تکرار شدن است.
 
وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن یک انقلاب و یک معجزه و یک جنگ واقعی با دشمن و نماد اقتدار ملت، نماد زنده بودن انقلاب و بیعت مردم و وفاداری مردم به امام و رهبری است.

حجت الاسلام اسلامی تبار حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن آزمون و امتحان بزرگ الهی است دانست ابراز داشت: عدم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای کسانی که توانایی حضور دارند نشانه مردود شدن در این آزمون الهی است.

وی ابراز امیدواری کرد راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که همزمان با چهلمین روز شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی است با حضور همگانی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده شود.
 
امام جمعه موقت کاشان همچنین به اهمیت حضور در انتخابات اشاره کرد و اضافه کرد: انتخابات سبب امنیت کشور است چرا که دشمن از نیروی نظامی واهمه ندارد، بلکه از حضور حداکثری مردم در انتخابات ترس واهمه دارد.

به گفته وی ملتی دارای عزت و اقتدار است که مقتدر باشد و یکی از نماد‌های قدرت کشور داشتن مجلس قوی است و کشوری که از داشتن مجلس قوی محروم باشد تسلیم است.

وی افزود: مجلسی قوی و مقتدر خواهد بود که نمایندگان آن کاردان و متخصص و شجاع باشند و از تشر دشمن نترسند و با آرای بالا به مجلس رسیده باشند و برای مردم و کشور شبانه روز تلاش کنند.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: اگر امام خمینی (ره) می‌فرماید، مجلس در راس امور است برای این است که مجلس می‌تواند بر دولت و لوایح دولت و عملکرد وزرا نظارت داشته و قوانین خوبی را تصویب کند و در همه عرصه‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد.

امام جمعه موقت کاشان با تأکید بر حضور انتخابات پیش رو، اظهار داشت: حضور در انتخابات به مانند حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد شعور سیاسی و بصیرت مردم انقلابی و قهرمان ایران اسلامی است./۱۳۰۷/پ210/ب1
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات