۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۶۳۸۵۶۶
امام جمعه موقت بوشهر:

اقتدار رئیس قوه قضاییه ‌در مبارزه با فساد، ‌بارقه‌های امید ‌را ‌روشن کرد

اقتدار رئیس قوه قضاییه ‌در مبارزه با فساد، ‌بارقه‌های امید ‌را ‌روشن کرد
امام جمعه موقت بوشهر گفت: رئیس قوه قضاییه تاکنون اقتدار خود را در مبارزه با فساد و اجرای عدالت اجتماعی نشان داده و بارقه‌های امید را در دل مردم بیشتر روشن کرده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تبریک ایام الله دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی که بر مبنای آن حق علیه باطل بود یک اتفاق عظیمی در عصر معاصر است که این انقلاب در جهان بی‌نظیر و بی‌سابقه است.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تبریک 19 بهمن سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام راحل در سال 1357 افزود: همافران نیروی هوایی در 19 بهمن سال 1357 با امام راحل بیعت و راه خودشان را با طاغوت جدا کردند و این نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای نیروی هوایی از خدمات و فعالیت ارزشمند نیروی هوایی در عرصه‌های مختلف از جمله حفاظت از کیان ایران اسلامی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، افزود: این عزیزان با پیروی از آن حضرت، اسوه‌های حقیقی صبر و ایثار هستند.

خطیب نماز جمعه بوشهر صبر و بردباری مادران، همسران و خانواده‌های شهدای والامقام را ستود و گفت: حضرت ام البنین (س) الگوی مادران و همسران شهدا در ادامه دادن راه نورانی و عزت بخش حق است.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه در آستانه 2 ازمون مهم و سرنوشت ساز در کشور قرار داریم به ایام دهه فجر پرداخت و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بر خلاف انقلاب‌های بزرگ جهان که در دهه اول یا دوم منحرف و نابود شد این انقلاب هر سال باطراوت تر از سال قبل است به‌گونه‌ای که در چهل‌ویکمین سال این انقلاب شاهد حماسه‌ای بی نظیر در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه انقلاب پس از 41 سال رشد خود را در مسیر تحولات انسانی بر مبنای اسلام و مکتب عاشورا ادامه می‌دهد گفت: هدف انقلاب اسلامی، ساخت ایرانی آزاد، متدین، پیشرو، امن، ثروتمند و مستقل است.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: هدف امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا این است که ایران را به اوج قله عزت، اقتدار، امنیت، دین‌باوری و خدامحوری برساند.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به برنامه‌های راهبردی مقام معظم رهبری افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال حال و هوای دیگر نسبت به سال‌های قبل دارد چراکه در اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که آحاد مردم با یاد و نام این سردار در راهپیمایی 22 بهمن، جشن بزرگ انقلاب شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه ملت ایران با شکوه خاصی امسال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند خاطر نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن در چهلم شهادت سردار سلیمانی، ضربه کوبنده ملت انقلابی ایران بر دشمن استکباری وارد می‌کند.

خطیب نماز جمعه بوشهر به انتخابات 2 اسفند پرداخت و با بیان اینکه انتخابات 2 اسفند عرصه مهم سیاسی اجتماعی مهم و حساس است گفت: انتخابات اساسی‌ترین مسئله نظام و زیربنای علاج همه مشکلات و زیرساخت همه پیشرفت‌ها است.

حجت‌الاسلام هاشمی با بیان اینکه علاج حل مشکلات کشور در قوی شدن است افزود: این قوت ملی با انتخابات قوی و تشکیل مجلس توانمند محقق می‌شود.

وی، با تاکید بر نقش مهم مشارکت فعال آحاد مردم در انتخابات تصریح کرد: حساب انتخابات از گلایه‌های به حق مردم جدا است که براساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بعضی از مردم گلایه‌هایی دارند که برخی به سبب قوانین ضعیف و برخی مربوط به کم‌کاری‌ها و کم تدبیری‌های مسئولان است اما این ربطی به اصل انتخابات و نظام ندارد.

حجت‌الاسلام هاشمی با تاکید بر پرهیز از حاشیه سازی در جریان انتخابات افزود: اصل انتخابات، اقتدار و عزت نظام و تشکیل یک مجلس مقتدر است و مابقی حاشیه‌‏هایی است که توسط برخی ساخته می‎‏شود.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر پرهیز از دلسرد کردن مردم خاطر نشان کرد: کسانیکه وزیر، مسئول و صاحب تریبون هستند نباید سخنانی بگویند که به دلسردی مردم منجر شود صحبت‌‏هایی که برخی از مسئولان و قلم به دستان در فضای مجازی بیان می‌کنند سبب دلسردی مردم می‌‏شود.

وی، بیان کرد: شگفت اینکه برخی از کسانیکه به این حاشیه‏‌سازی‏‌ها دامن می‏زنند مسئولیت کنونی آنها برآیند همین سیکل و انتخابات است.

امام جمعه موقت بوشهر شاخص مهم کاندیداهای انتخاباتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: باید فردی انتخاب شود که مومن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی، کارآمد، طرفدار عدالت و دشمن ستیز باشد.

حجت‌الاسلام هاشمی به رونمایی از نقشه معامله قرن پرداخت و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند این طرح قبل از مردن ترامپ می‌میرد و به نتیجه نمی‌رسد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با قدردانی از سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر گفت: در این سفر که آیت الله رئیسی پای دردها و مشکلات مردم استان نشستند بدون شک منشا خیر و تحولاتی بزرگ برای استان بوشهر خواهد بود.

وی گفت: رئیس قوه قضاییه تاکنون اقتدار و هوشمندی خود را در مبارزه با فساد و اجرای عدالت اجتماعی نشان دادند و بارقه‌های امید را در دل مردم بیشتر روشن کرده است./1350/د102/ب1

ارسال نظرات