۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۶۳۸۵۷۴
امام جمعه موقت کاشان:

دشمن ما را سرگرم می کند تا از اصلاح اقتصادی دور شویم

دشمن ما را سرگرم می کند تا از اصلاح اقتصادی دور شویم
حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: دشمن می خواهد ما را سرگرم کند تا ما را از هدف اصلی خود که اصلاح اقتصاد جامعه است دور کند و از این ناحیه ضربه بزند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار جمعه شب در ادامه تفسیر سوره رعد که در مسجد آیت الله رضوی کاشانی برگزار شد، گفت: اگر توطئه دشمن را به موقع تشخیص ندهیم ضربه خواهیم خورد.

به گفته وی همه توطئه‌های دشمنان اسلام برای این است که ما از وظیفه اصلی خود غافل شویم تا به هدف خود برسد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا جرأت حمله به ایران را ندارد، افزود: دشمن زمانی که جمهوری اسلامی ایران را تهدید به گزینه‌های روی میز می‌کرد، رهبر معظم انقلاب با قاطعیت اعلام کرد جنگ نخواهد شد، مذاکره هم نخواهیم کرد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: ایران به پایگاه‌های آمریکا حمله کرد و پایگاه‌های آمریکا را موشک باران کرد و آبروی نداشته آمریکا را لگد مال کرد، اما آمریکایی‌ها هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

به گفته وی دشمن می‌خواهد ما را سرگرم کند تا ما را از هدف اصلی خود که اصلاح اقتصاد جامعه است دور کند و از این ناحیه ضربه بزند.
 
وی افزود: امام راحل بعد از هر عملیاتی به رزمندگان اسلام می فرمودند، ما مأمور به نتیجه نیستیم بلکه مأمور به تکلیف و انجام وظیفه هستیم و وظیفه ما جنگیدن است، اما نتیجه آن با ما نیست.

امام جمعه موقت کاشان گفت: در مکتب اسلام چیزی به نام شکست و پیروزی نوجود ندارد، چرا که از نگاه مکتب اسلام انجام وظیفه پیروزی است حتی اگر در  نبرد نتیجه‌ای کسب نشود، اما چون به وظیفه عمل شده پیروز هستید.

حجت الاسلام اسلامی تبار ابراز کرد: شکست از آن کسی است که ترک وظیفه می‌کند، حتی اگر به ظاهر هم پیروز شده باشد، اما در حقیقت شکست خورده است.
 
امام جمعه موقت کاشان یادآور شد: خداوند در این آیه خطاب به پیامبر اکرم (ص) می‌فرماید، فقط وظیفه‌ای که بر عهده شما گذاشته شده است انجام بدهید.

وی افزود: آیت الله اراکی می‌فرماید خداوند دیر گیر است، اما سخت گیر نیست، چرا که خداوند در عذاب کردن عجله نمی‌کند، چون حکیم است و براساس حکمت کار می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان گفت: خداوند تا جایی که ممکن است به بنده خطاکار خود فرصت برگشت و توبه و جبران می‌دهد چرا که خداوند حتی برای بندگان خطا کار خود نیز ارحم الراحمین است و دوست دارد بنده اش هدایت شود و برای همین است که تا جایی که ممکن است به او مهلت می‌دهد و مهلت دادن او به بندگان خطاکارش هم رحمت است و هم برای اتمام حجت است./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 0
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
با سلام به همه دوستان باید به جبهه طرفدار انقلاب که برنامه بهتری میدهند رای بدهیم متاسفانه ما همیشه به اشخاص رای میدهیم نه به برنامه
0
0