۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۳۸۵۹۰
حجت الاسلام موسوی:

همایش مشترک حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان برگزار می شود

همایش مشترک حوزه علمیه خواهران و برادران لرستان برگزار می شود
سرپرست حوزه علمیه لرستان از برگزاری همایش مشترک حوزه علمیه خواهران و برادران استان خبر داد و گفت: این همایش با محوریت تقویت فعالیت های تبلیغی برگزار می شود.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از برگزاری همایش مشترک حوزه علمیه خواهران و برادران استان خبر داد و بیان داشت: این همایش با هدف تقویت و یکپارچه سازی برنامه های تبلیغی برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت تبلیغی طلاب مبلغ افزود: طلبه باید در کنار فراگیری علوم دینی برای ارتقای اخلاق و تقویت بنیه تبلیغی خویش تلاش کند تا بتواند آنچه را که در حوزه فرا می گیرد به جامعه منتقل کند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار مهم ترین عامل برای موفقیت طلبه در عرصه علمی، اخلاقی و تبلیغی است.

وی با تأکید بر اینکه طلاب باید شیوه های نوین تبلیغی را فرا گیرند و در عرصه تبلیغ به مسأله مخاطب شناسی توجه ویزه داشته باشند، گفت: این مهم لازمه انجام یک تبلیغ موفق و مؤثر است.

سرپرست حوزه علمیه لرستان یادآور شد: در این همایش مشترک طلاب راهکارهای انجام یک تبلیغ موفق و مؤثر را فرا می گیرند و با بایسته های تبلیغی آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: هم اکنون طلاب مبلغ حوزه علمیه لرستان در نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و بسیج فعالیت تبلیغی دارند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات