۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۸۶۲۸
حجت الاسلام بابائیان:

حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موشک دیگری به قلب آمریکا است

حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موشک دیگری به قلب آمریکا است
استاد حوزه علمیه مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را موشک دیگری به قلب آمریکا دانست.
حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و در پیش بودن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن را نمایش قدرت اسلام، تجلی نعمت ولایت و روز رهایی از ظلم و ستم استکبار دانست و گفت: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز نمایش پیروزی حق طلبان بر ظالمان، یادآور ایثار و شهادت و نمایش زنده بودن انقلاب اسلامی است.

وی تحول انسانی را بزرگترین امتیاز انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که این تحول انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌های جهان متمایز کرده است، افزود: این تمایز بر آمده از بعد اعتقادی و دینی انقلاب و رهبری فقیه اسلام‌شناس است.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که آن چیزی که موجب صدور پیام انقلاب در عرصه بین المللی و عامل ماندگاری انقلاب شده رشد و تحولات انسانی بر مبنای اسلام و مکتب عاشورا است، خاطرنشان کرد: انقلاب عظیم اسلامی امروز به عنوان یک الگوی موفق در دنیا مورد توجه است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران ۲۲ بهمن امسال حماسه عظیم دیگری را خلق خواهند کرد که دنیا را به تحیر وا خواهد داشت، تصریح کرد: این مردم ثابت خواهند کرد که در چهل و یکمین بهار انقلاب، با عشق و علاقه بیشتری پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

وی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران با بصیرت و هوشیاری خود توطئه دشمنان را خنثی و موجب تقویت عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهند شد، خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن امسال صحنه‌ای از وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور میلیونی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، روز شکست محاسبات آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود، تصریح کرد: این ملت بزرگ و با بصیرت، بار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد در دفاع از اصل انقلاب و نظام ثابت قدم و پیشگام هستند.

حجت الاسلام بابائیان با تأکید براین که حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موشک دیگری به قلب آمریکا خواهد بود، افزود: این ملت با حضور میلیونی خود به ضربه سخت دیگری به دشمنان و بدخواهان ملت ایران وارد خواهند کرد.

وی با بیان این که آمریکای جنایت از حضور میلیونی مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب بسیار هراسان و عصبانی است، گفت: به همین دلیل با تبلیغات دروغین در رسانه‌های خود تلاش می‌کند ملت بزرگ ایران را نسبت به اصل انقلاب بدبین کند که تاکنون شکست خورده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایرانی مستقل، آزاد، برخوردار از ثروت امنیت، پیشرو در مسابقه جامعه عظیم بشری درعلم و ارائه الگوی ساختن جهان اسلام و جهانی اسلامی از جمله اهداف انقلاب اسلامی بوده است، افزود: امروز و پس از گذشت چهار دهه از عمر این انقلاب، شاهد عبور گفتمان انقلاب از مرز‌های جغرافیایی و نهادینه شدن در قلب اروپا و آمریکا است./۹۵۰/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات