۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۳۸۵۹۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

۲۲ بهمن امسال صحنه حماسه آفرینی ملت ایران خواهد بود

۲۲ بهمن امسال صحنه حماسه آفرینی ملت ایران خواهد بود
حجت الاسلام والمسلمین لائینی ۲۲ بهمن امسال را صحنه حماسه آفرینی ملت ایران دانست و گفت: این حماسه بزرگ پاسخ محکم دیگری به دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای کانون وکلای استان با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر، پیروزی انقلاب اسلامی را رویدادی عظیم در قرن معاصر برشمرد و گفت: انقلاب اسلامی تحول عظیمی در منطقه و بسیاری از نقاط جهان به وجود آورد.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌های دینی، اخلاقی و معنوی شکل گرفته است، افزود: امروز و پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، شاهد پیشرفت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف این کشور هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران، وجود نگاه انقلابی و مدیریت جهادی را مهم‌ترین دلایل پیشرفت‌های کشور در چهار دهه اخیر دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز راه رسیدن به قله‌های پیشرفت در کشورمان وجود همان تفکر روز‌های نخست انقلاب است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که دشمن در چهل سال اخیر هر چه در توان داشت علیه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به کار گرفت، بیان داشت: اما هوشیاری و بصیرت مثال زدنی این مثل همواره پاسخ محکمی به توطئه‌های دشمن علیه این نظام دینی بوده است.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دشمن نمی‌تواند این اقتدار و عظمت ملت ایران را درک و تحمل کند و به همین دلیل از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به این انقلاب استفاده می‌کند.
 
وی با بیان این که علیرغم همه توطئه‌های دشمن ملت بزرگ ایران، ۲۲ بهمن امسال حماسه بی نظیر و ماندگار دیگری را خلق خواهند کرد، افزود: این حماسه بزرگ پاسخ محکم دیگری بر دشمنان و معاندان انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کار وکلا در کشور اشاره کرد و گفت: مشاوره، راهنمایی و قضاوت برای اجرای عدالت ضروری است.
 
وی با تأکید بر این که رعایت حق و عدالت در دستگاه قضا از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنند تا حقی از کسی ضایع نشود و حق واقعی به کسی که حقی از او تضییع شده برسد.
 
امام جمعه ساری با بیان این که اگر قضاوت یک قاضی به بازگرداندن حقوق یک فرد منجر شود این همان کار انبیاء است، افزود: اما در مقابل اگر عکس این مسأله صورت پذیرد بزرگترین ظلم محسوب می‌شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
شریفی علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
اخبار این شخصیت انقلابی و حضور در بین اقشار مردمی و رسیدگی به مشکلات مردم را بیشتر بزنید.
0
0