۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۳۸۶۴۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

سرنگویی پهپاد و موشک باران عین الاسد، آمریکا را در دنیا خوار و ذلیل کرد

سرنگویی پهپاد و موشک باران عین الاسد، آمریکا را در دنیا خوار و ذلیل کرد
حجت الاسلام والمسلمین لائینی گفت: سپاه پاسداران با زدن پهپاد آمریکایی و همچنین موشک باران پایگاه عین الاسد، آمریکا را در دنیا خوار و ذلیل کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز به مناسبت سالروز عملیات والفجر هشت و ایام الله دهه فجر در دیدار جمعی از پرسنل سپاه کربلا که به مناسبت با اشاره به نقش مهم و کلیدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سال اخیر گفت: امروز و پس از جانفشانی‌های چهل ساله، ملت بزرگ ایران بهتر از هر زمان دیگری این سخن امام راحل که فرمودند اگر سپاه نبود انقلاب نبود را لمس می‌کنند.
 
وی با اشاره به این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب خوش درخشید، افزود: این نیروی مردمی و انقلابی در دفاع مقدس، جبهه‌های دفاع از حرم، مقابله با اغتشاشات و همچنین مقابله مستقیم با آمریکای جنایت با صلابت نقش آفرینی کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که وقتی آمریکا به طور مستقیم با ایران اسلامی وارد مبارزه و جنگ می‌شود این نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار منطقه‌ای و بین المللی قرار دارد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حمله به عین الاسد پاسخ روشنی به جنایت‌های آمریکا و همچنین پیامی به مستکبران و عوامل آن‌ها در منطقه بود، تصریح کرد: ایران اسلامی در دفاع از امنیت و تمامیت ارزی خود با کسی تعارف ندارد.
 
وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با زدن پهپاد آمریکا و همچنین موشک باران پایگاه عین الاسد، آمریکایی‌ها را در دنیا خوار و ذلیل کردند، بیان داشت: حیثیت و ابهت آمریکایی‌ها هم در منطقه و هم جهان شکست خورد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که باید جنایت‌ها و توطئه‌های آمریکایی‌ها علیه کشورمان را با اقتدار پاسخ دهیم، تصریح کرد: نباید در برابر جنگ رسانه‌ای آن‌ها و همچنین جریان نفاق انفعالی باشیم بلکه باید با قدرت بیشتری پاسخ آن‌ها را بدهیم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که با توکل و صبر بر خداوند متعال می‌توانیم در برابر مکر دشمن پیروز شویم، ادامه داد: ما باید برابر مکردشمن برنامه داشته باشیم و نخستین آن‌ها حفاظت و پنهان کردن داشته هایمان است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که حفظ اسرار واجب‌ترین مسائل است، گفت: دشمن از هر روزنه‌ای برای نفوذ در کشور و مراکز انقلابی و حساس ما استفاده می‌کند که ما باید از هر اشتباه و خطایی پرهیز کنیم.
 
وی با بیان این که دشمن به شدت به دنبال نفوذ از درون است، ادامه داد: آن‌ها به صراحت می‌گویند داریم دو سال افراد را برای نفوذ آموزش می‌دهیم و این یعنی آن‌ها دست روی دست نمی‌گذارند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات