۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۸۶۶۰
حجت الاسلام شکریان مطرح کرد؛

سازش‏ ناپذیری و ولایت‏ پذیری دو شرط اصلی تداوم انقلاب اسلامی

سازش‏ ناپذیری و ولایت‏ پذیری دو شرط اصلی تداوم انقلاب اسلامی
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، سازش‏ ناپذیری و ولایت‏ پذیری را دو شرط اصلی تداوم انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین جریان مقابل حق در برابر باطل در زمان کنونی دانست.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و در پیش بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن، آن را اتفاقی بی نظیر و شگفت آور در قرن معاصر دانست و گفت: انقلاب اسلامی تغییر ناپذیری سنت الهی در نصرت حق و شکست باطل را اثبات کرد و سر منشأ حرکت و جریان بزرگ در تاریخ زندگی انسان ‏ها شد.
 
وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی به طور قطع و یقین مقدمه‏ پیروزی نهایی حق بر باطل و طلوع خورشید ولایت عظمی است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که همه دنیا به ویژه قدرت‌های بزرگ جهان از رژیم طاغوت حمایت و پشتیبانی می‌کردند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امام خمینی (ره) با توکل به خداوند متعال و پشتوانه عظیم مردمی توانست یک حکومت دو هزار و ۵۰۰ ساله را سرنگون و حکومتی دینی و بر پایه حضور مردم را پایه گذاری کند، خاطرنشان کرد: علیرغم این که برخی‌ها دین را عامل عقب ماندگی و مانعی بزرگ برای پیشرفت کشور می‌دانستند، اما امروز ایران اسلامی به عنوان یک الگو در جهان می‌درخشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رهنمود‌های ارزشمند امام خمینی (ره) موجب شد ملت ایران به صحنه بیایند، افزود: امام راحل تنها دل به خداوند متعال داده بود و به هیچ قدرت خارجی دل بست و تنها با تکیه بر توجهات الهی و پشتوانه عظیم مردمی به جنگ با رژیم جنایت کار پهلوی رفت.
 
وی با اشاره به این که امام راحل از هیچ کس جز خداوند متعال هراس نداشت و به هیچ کس جز خداوند متعال دل نبسته بود، ادامه داد: به همین دلیل بدون واهمه و با اعتماد به وعده‏‌های الهی، با کمک مردم قیام و نهضت را به پیروزی رساند.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که از رهگذر دلدادگی امام راحل به حق، دین حق و راه حق و همچنین صدق و اخلاص ایشان، پیوندی بین امت و امام راحل پدید آمد که بی ‏نظیر بود، تصریح کرد: همان پیوند عمیق بستر‌های لازم برای پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود سازش‏ ناپذیری و ولایت‏ پذیری را دو شرط اصلی تداوم انقلاب اسلامی به عنوان مهم‌ترین جریان مقابل حق در برابر باطل در زمان کنونی دانست و گفت: این دو اصل مهم باید با هوشیاری و بصیرت ملت و هدایت امام امت ادامه یابد تا پرچم این انقلاب بدست صاحب اصلی آن برسد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به در پیش بودن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر حماسه ساز خواهند شد، افزود: ۲۲ بهمن امسال به صحنه وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب، نظام اسلامی و ولایت تبدیل خواهد شد.
 
وی همچنین به تقارن اربعین سپهبد شهید سلیمانی و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن امسال اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران امسال با نام و یاد این سردار شهید در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت خواهند کرد و ادامه دهنده راه او خواهند بود./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات