۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۶۳۸۷۱۶
آیت الله موسوی جزایری:

ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها از ثمرات انقلاب اسلامی است

ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها از ثمرات انقلاب اسلامی است
آیت الله موسوی جزایری گفت: اکنون با وحدت کلمه و توکل بر خدا توانستیم در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و پیروز شویم.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در دیدار آیت الله سید یاسین موسوی، امام جمعه بغداد، با اشاره به اینکه در شرایط کنونی نیاز کشور‌های همسایه قرار گرفتن در صف واحد است، خاطرنشان کرد: مهمترین عامل برای وحدت کشور‌های همسایه، توکل بر خداوند متعال است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی قدرتی در برابر زیاده خواهی مستکبران نداشتیم، افزود: به فضل الهی و با وحدت کلمه و توکل برخدا توانستیم در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و پیروز شویم و به پیروزی‌های پیاپی دست پیدا کنیم.

آیت الله موسوی جزایری در رابطه با اهمیت اتحاد و وحدت گفت: حضرت امام (ره) مدام در سخنرانی‌هایی که داشت از کلمه «همه با هم» استفاده می‌کرد و این نشان از اهمیت ویژه اتحاد دارد، در شرایط کنونی اتحاد میان ملت ایران و عراق بیش از هر وقت دیگر نیاز است.

وی با بیان اینکه اتحاد ملل ایران و عراق را از طرف ملت ایران پیگیر هستیم، عنوان داشت: تلاش برای وحدت دو کشور را بار‌ها جمهوری اسلامی نشان داد، امثال شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و عدد کثیری از شهدای ایرانی به ویژه خوزستانی‌ها که دوشادوش ملت عراق در برابر کفر و تکفیر ایستادند و به شهادت رسیدند گواه براین مطلب است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با درخواست از امام جمعه بغداد برای ابلاغ سلام شان به ملت عراق بیان داشت: ملت ایران برای ایستادگی در برابر آمریکا و اسرائیل هیچ ترس و واهمه‌ای ندارد و در برابر زورگیان در کنار ملت عراق است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات