۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۶۳۸۷۴۷
رییس دفتر سردار سلیمانی:

سردار سلیمانی اقدامات زیادی در عرصه محرومیت زدایی انجام داد

سردار سلیمانی اقدامات زیادی در عرصه محرومیت زدایی انجام داد
سردار ایرانمنش با بیان اینکه کارنامه سردار سلیمانی سراسر رشادت و فداکاری است، گفت: سردار سلیمانی اقدامات قابل توجهی در عرصه محرومیت زدایی و اشتغال زایی انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی ایرانمنش رییس دفتر و مشاور سردار سلیمانی، شب گذشته در یاداره شهدای مقاومت که در حسینیه حضرت رقیه(س) برگزار شد، با اشاره به رشادت های سردارسلیمانی در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: این سردار سرافراز اسلام بارها تا مرز شهادت و اسارت پیش رفت و در دوران جنگ تحمیلی خطرات زیادی شهید حاج قاسم را تهدید می کرد.

سردار ایرانمنش با اشاره به اینکه رژیم بعث در جنگ تحمیلی موفق به اشغال حتی یک وجب از خاک کشور نشد، ابراز کرد: امام خمینی(ره) با پذیرش قطعنامه که از آن به عنوان جام زهر یاد می شد هشت سال جنگ را پایان دادند و در این جنگ رشادت های رزمندگان بی تاثیر نبود.

رییس دفتر سردار سلیمانی عنوان کرد: شهر کرمان و جیرفت در ابتدای سال ۱۳۷۰ دارای اشرار فراوانی بود که با کمک سردار سلیمانی این افراد از سطح شهر جمع آوری شدند.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی و مردمی بودن سردار دلهاف ادامه داد: سردارسلیمانی به چرایی وجود اشرار در زادگاه خود پرداخت و بیکاری را از مهم ترین عوامل وجود اشرار در کرمان یافت که با داشتن زمین های حاصل خیز مجوز حفر ۳۰۰ حلقه چاه را گرفت که موجب رونق کشاورزی در این خطه شد.

سردار ایرانمنش عنوان کرد: سردار سلیمانی در سال ۱۳۷۶ به عنوان فرمانده سپاه قدس انتخاب شد و با ورود به سپاه قدس انقلاب اسلامی با توجه به نیاز مسلمانان در کشورهای منطقه به یاری آنها می رفت که عراق، سوریه و فلسطین نمونه هایی از آن هستند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به نخبه پروری فرماندهان نظامی اهتمام ویژه داشت، گفت: شهید اصغر پاشاپور که به تازگی به شهادت رسیده یکی از فرماندهان تربیت شده در مکتب سردارسلیمانی است که مخلصانه جان خود را در راه اسلام تقدیم کرد.

رییس دفتر سردار سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی نیروهای مردمی انصارالله را در یمن و حشد الشعبی را در عراق ساماندهی کرد و همان ها امروز در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند‌. نیروهای بدر عراق هم تحت حمایت ابو المهدی المهندس در عراق در مقابل دشمنان ایستادگی کردند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات