۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۷۷۸
همزمان با ایام الله دهه فجر صورت می‌گیرد؛

برگزاری کارگاه تبیین منظومه فکری رهبری ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری

برگزاری کارگاه تبیین منظومه فکری رهبری ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری
اسکندری گفت: کارگاه تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب ویژه طلاب خواهر چهارمحال و بختیاری، همزمان با ایام الله دهه فجر با همکاری دفتر حفظ آثار رهبری برگزار می‌شود.
خانم فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، بصیرتی و دینی با هدف تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در سطح مدارس علمیه خواهران استان با حضور پرشور طلاب برگزار می‌شود.

وی برگزاری نشست‌های تبیینی به منظور پرداختن به مبانی اصولی انقلاب اسلامی در سطح مدارس علمیه خواهران را امری ضروری دانست و اظهار کرد: تاکنون در این راستا نشست‌ها و کارگاه‌های مختلفی در مدارس علمیه خواهران برگزار شده است که ان شاءالله با هماهنگی‌های صورت گرفته ادامه نیز خواهد داشت.

خانم اسکندری همچنین به برگزاری کارگاه تبیین منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژه طلاب خواهر مدارس علمیه این استان اشاره کرد و افزود: این کارگاه امروز و فردا به صورت فشرده در مدارس علمیه خواهران استان با همکاری دفتر حفظ آثار و نشر اندیشه رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کارگاه دو روزه حجج الاسلام وافی و صادقی به عنوان استاد سخنرانی خواهند کرد، گفت: این نخستین سیر مطالعاتی آشنایی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب است که به صورت کارگاهی در استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه این کارگاه آموزشی مطالعه محور است، تصریح کرد: در این کارگاه طلاب علوم دینی با منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد، زن و خانواده، اخلاق و تربیت، آزادی، تاریخ، فرهنگ، ولایت فقیه، تمدن اسلامی و دشمن شناسی آشنا می‌شوند.

وی با تشریح مهمترین هدف برگزاری این کارگاه ویژه طلاب خواهر استان ابراز کرد: اینکه رهبری این انقلاب متکی و مبتنی بر یک اندیشه بنیادین و راهبردی و یک نوع نگاه اجتماعی ویژه از اسلام شکل گرفته است، مورد اعتنای کمتری قرار گرفته است؛ به یقین این گسست فکری میان رهبری جریان انقلاب و نیرو‌های این جبهه، آسیب‌های جبران ناپذیری را می‌تواند متوجه انقلاب اسلامی کند.

خانم اسکندری با تأکید بر اینکه طلبه واقعی کسی است که در مسیر منظومه فکری رهبر معظم انقلاب حرکت کند، گفت: به یقین اگر منظومه فکری رهبر انقلاب به عنوان سند تربیتی حوزه‌های علمیه مورد توجه جدی قرار گیرد، در بسیاری از عرصه موفق میدان عمل خواهیم بود که متأسفانه این اصل کمتر مورد توجه قرار گرفته است./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات