۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۳۹۰۹۹
امام جمعه ملایر:

مردم بصیر ایران پای انقلاب ایستاده اند

مردم بصیر ایران پای انقلاب ایستاده اند
امام جمعه ملایر گفت: امروز بصیرت مردم نسبت به قبل به اوضاع منطقه و جهان بیشتر است و نشان می دهند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان همدان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تمام قوت به جلو حرکت می کند و تفکر انقلابی و جوانان پیشران های این حرکت عظیم هستند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی ایران نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران است و مردم با تمام توان در راستای تحقق آن حرکت می کنند.

امام جمعه ملایر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان از عظمت انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز بصیرت مردم نسبت به قبل نسبت به اوضاع منطقه و جهان بیشتر است و نشان می دهند که پای آرمان های امام و انقلاب ایستاده اند.

وی در ادامه با اشاره به شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: امروز تمام پیروزی هایی که در منطقه ایجاد می شود مرهون خون شهدا به ویژه شهیدسلیمانی است.

امام جمعه ملایر نقش ولایت رادر جامعه توصیف کرد و گفت: عزت و اعتلای نظام اسلامی و جایگاه رفیع علما و شهدا به دلیل حرکت جامعه از ولایت فردی به ولایت اجتماعی است./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات