۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۶۳۹۳۰۲
امام جمعه اردبیل:

۲۲ بهمن نشان دهنده اراده الهی است

۲۲ بهمن نشان دهنده اراده الهی است
امام جمعه اردبیل گفت: ۲۲ بهمن نشان‌دهنده اراده الهی است یعنی یک ملت در برابر اراده ابرقدرت ایستاده و غالب شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید حسن عاملی اظهار داشت: 22 بهمن نشان‌دهنده اراده الهی است یعنی یک ملت در برابر اراده ابرقدرت ایستاده و غالب شد.

نماینده ولی‌فقیه در اردبیل افزود: دشمنان ایران اسلامی همانند اختاپوس با تمام توان به کشور ما مسلط شده بودند و از نظر علمی، تمامیت ارضی، استقلال سیاسی، حاکمیت ملی هر جا را نگاه می‌کردیم افتضاح بود.

وی تصریح کرد: در آن دوران بالاترین پیشرفت صنعتی ایران صنعت پیکان بود که واقعا در این روزگار با این سرعت تحولات علمی افتضاح است.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: از جهت آزادی ساواک کلماتی را به روزنامه داده‌ بودند که حق ندارید از آنها استفاده کنید از جهت حاکمیت ملی ما انتخاب نداشتیم تمامی انتصاب توسط تصمیم سه نهاد دربار، ساواک و اشرف صورت می‌گرفت.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: یعنی با این شرایط این ملت در حاشیه بود و در بحث سرنوشت کشور تاثیری نداشتند در حالی که بزرگترین تکریم برای یک ملت ورود نخبگان به مراکز حساس تصمیم‌گیری است و بزرگترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز همین است.

وی اظهار کرد: ما شاهد برگزاری انتخابات هستیم که یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برکات انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل با اشاره به وضعیت شهرستان مشگین‌شهر قبل از انقلاب اسلامی گفت: اگر نگاهی به وضعیت شهرستان مشگین‌شهر قبل از انقلاب اسلامی داشته باشیم درمی‌یابیم که این شهرستان بدون هیچ‌گونه مرکز علمی همچون دانشگاه بود و از هیچ امتیاز توسعه‌ای همچون راه برخوردار نبود.

امام جمعه اردبیل افزود: اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سطح استان اردبیل توسعه یافته و از امکانات و امتیازات ویژه‌ای همچون گاز، برق، آب، سد، جاده بهره‌مند شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
حضور تعداد زیادی از کودکان خردسال و حتی نوزاد در گهواره بسیار شگفت آور بود با سرمای شدید هوا و باد های بسیار سرد حضور مردم خیلی خوب بود
0
0