۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۳۹۳۳۶
حجت الاسلام فلاح:

مشی انقلابی آیت الله طبرسی زبانزد خاص و عام بود

مشی انقلابی آیت الله طبرسی زبانزد خاص و عام بود
حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که مشی انقلابی آیت الله طبرسی زبانزد خاص و عام بود، گفت: ایشان همواره خط امام و رهبری را در مواضع و رویکرد خود دنبال می‌کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام جواد فلاح، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران امروز در حاشیه تشییع پیکر آیت الله طبرسی، نماینده سابق، ولی فقیه در مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ولایت مداری و مردم داری را از جمله شاخصه‌های مهم آیت الله طبرسی (ره) برشمرد.
 
وی با بیان این که این عالم وارسته در دفاع از انقلاب و ولایت اهل تعارف نبود، افزود: مواضع آیت الله طبرسی (ره) در دفاع از انقلاب و ولایت اصولی، قاطع و شفاف بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آیت الله طبرسی (ره) قاطعانه بر مواضع خود ایستادگی می‌کرد، خاطرنشان کرد: این عالم عامل در طول چهار دهه امامت جمعه ساری و دو دهه نمایندگی، ولی فقیه در استان، ذره‌ای از مشی انقلابی خود عدول نکرد.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی در طول چهار دهه اخیر همواره منشأ خدمات ارزشمندی برای استان و همچنین شهرستان ساری بودند، بیان داشت: خدمات و اقدامات ارزنده این عالم متقی برای مردم ولایی و عالم دوست مازندران ماندگار خواهد ماند.
 
حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که مشی انقلابی آیت الله طبرسی زبانزد خاص و عام بود، تصریح کرد: این یار صدیق امام و رهبری همواره خط امام و رهبری را در مواضع و رویکرد خود دنبال می‌کرد.
 
وی با بیان این که آیت الله طبرسی در همه سخنرانی‌های عمومی و خصوصی خود بر ضرورت تبعیت از ولایت و رهبری تأکید می‌کردند، افزود: این مجاهد نستوه خود نیز در عمل پیرو واقعی ولایت بود و هیچ گاه بر خلاف آنچه که اعتقاد داشت و سخن می‌گفت، عمل نمی‌کرد.
 
مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی (ره) به معنای واقعی کلمه حامی جریان انقلابی استان بود، خاطرنشان کرد: نیرو‌های حزب اللهی و انقلابی استان از وجود این پدر معنوی بهره‌های فراوانی بردند.
 
حجت الاسلام فلاح با اشاره به این که آیت الله طبرسی (ره) علیرغم مشغله‌های اجرایی بسیار در سطح استان، اما هیچ گاه از فضای حوزه دور نبودند، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این عالم مجاهد، تربیت طلاب و فعالیت در حوزه بود و به همین دلیل مدرسه علمیه امام علی (ع) را در ساری دایر و مدیریت آن را بر عهده داشتند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات