۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۳۹۴۵۱
از سوی دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی؛

کاندیدای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در مازندران اعلام شد + لیست

کاندیدای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در مازندران اعلام شد + لیست
دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران از نهایی شدن لیست این شورا در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، شکرالله رضازاده، دبیر شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران امروز در جمع خبرنگاران از نهایی شدن لیست این شورا در استان خبر داد.
 
وی با بیان این که کاندیدای مدنظر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه انتخابیه استان مشخص شد، افزود: از نه حوزه انتخابیه استان تنها حوزه انتخابیه آمل در مرحله نهایی شدن است و به زودی اعلام خواهد شد.
 
رضازاده با بیان این که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران شامل احزایی همچون جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حرب مؤتلفه و همچنین دبیران تشکل های سیاسی همسوی استان حضور دارند، گفت: این شورا متشکل از جریان های انقلابی است که یک لیست واحد ارائه کرده است.
 
وی در ادامه سخنان خود به تشریح فرآیند بررسی کاندیداهای مورد حمایت این جریان در استان اشاره کرد و افزود: روزمه داوطلبان مورد بررسی قرار گرفت، اما ما در این شورا به دنبال چهره های جدیدی هستیم تا از ظرفیت این نیروها بیشتر بهره گیریم.
 
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود، کاندیدای مورد حمایت جریان نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ را کمال علیپور و کیوان مرادیان اعلام کرد.
 
رضازاده در ادامه سخنان خود به حوزه انتخابیه بابل اشاره کرد و گفت: پس از بررسی های صورت گرفته حسن نتاج و مهدی سعادتی گزینه های نهایی شورای ائتلاف استان هستند.
 
وی همچنین به حوزه انتخابیه آمل اشاره کرد و گفت: برای حوزه انتخابیه آمل طی نشستی که با بزرگان آمل داشتیم فردی را انتخاب نکردیم و انتخاب را بر عهده مردم گذاشتیم.
 
رضا زاده، اسحاق صلاحی را گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.
 
وی با بیان این که در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار دو گزینه معرفی شدند، گفت: در نهایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به علی اصغر باقرزاده رسید.
 
رضازاده همچنین به کاندیدای مورد حمایت از شورا در حوزه انتخابیه سری و میاندورود اشاره کرد و افزود: پس از جمع بندی های صورت گرفته محسن زارعی و عبدالرضا بابایی دو گزینه نهایی این شورا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
 
وی همچنین افزود: برای حوزه انتخابیه بهشهر، نکاه و گلوگاه نیز غلامرضا شریعتی، رییس سابق بسیج سازندگی مازندران گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هستند.
 
رضازاده همچنین به کاندیدای مورد حمایت این شورا از حوزه انتخابیه رامسر، تنکابن و عباس آباد اشاره کرد و گفت: سیدشمس‌الدین حسینی فرد مورد حمایت ما در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
 
وی در ادامه سخنان خود عبدالوحید فیاضی، مدیر کل اسبق آموزش و پرورش مازندران را گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در انتخابات پیش روی مجلس معرفی کرد.
 
رضازاده در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رقابت سالم در انتخابات پیش روی اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخابات مجلس باید از هر گونه بداخلاقی انتخاباتی به شدت پرهیز کنند.
 
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلااب اسلامی مازندران با بیان این در صورت رقابت سالم و پرهیز از هر گونه بداخلاقی انتخاباتی پیش بینی می کنیم شش نفر از افراد انتخابی ما به مجلس راه پیدا کنند، افزود: شعار ما در این دوره از انتخابات ایران سربلند است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات