۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۶۳۹۵۶۶
امام جمعه بندرعباس:

انتخابات تجلی اقتدار نظام است| حضور باشکوه در ۲ اسفند تداوم راه شهدا است

انتخابات تجلی اقتدار نظام است| حضور باشکوه در ۲ اسفند تداوم راه شهدا است
امام جمعه بندرعباس گفت: انتخابات دوم اسفندماه تجلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حضور با شکوه در آن ارتقای تراز نظام در ابعاد مختلف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: انتخابات دوم اسفندماه جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بشمار می‌رود و حضور متحد و منسجم مردم در این انتخابات سبب ارتقای تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر دشمنی‌ها خواهد شد.

وی با بیان این که کاندیداها رقابت انتخاباتی را با اخلاق و انصاف توام کنند، افزود: رقم خوردن انتخاباتی با شکوه و پرصلابت از رقابت سالم کاندیداها با یکدیگر حاصل می‌شود و کاندیداها و هواداران‌شان نقش مهمی در رقم خوردن انتخاباتی پر شور دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده اضافه کرد: تبلیغات وسیعی از سوی دستگاه‌های رسانه‌ای و سیاسی جبهه استکبار بر اثرگذاشتن بر انتخابات دوم اسفندماه به راه افتاده است که مردم ما را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند اما باید به آنها گفت که شما 40 سال است که در پی ناامید ساختن این ملت هستند اما راه به جایی نبرده و نخواهید برد.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: انتخابات این دوره با توجه به قرارگیری در اولین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و یکی از دلایل فشارهای دشمنان در این مقطع نیز اهمیت انتخابات این دوره است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در یک شنبه آینده در مسجد جامع بندرعباس، تصریح کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی اگر ضایعه‌ای سخت برای ملت ما و برای جریان‌های مقاومت در منطقه بود اما سبب شد تا جوششی عظیم در جهان اسلام پدید بیاید و اضمحلال صهیونیست‌ها و متجاوزان به حقوق ملت‌های منطقه را شتاب بخشید.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از عموم مردم خواست تا در این مراسم به طور ویژه حضور یابند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات