۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۳۹۶۶۱
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

فعالیت های پژوهشی به سمت نیازهای جامعه هدایت شود

فعالیت های پژوهشی به سمت نیازهای جامعه هدایت شود
مدیر حوزه علمیه خواهران گفت: هدایت فعالیت پژوهشی طلبه به سمت نیازها امری ضروری است و طلاب باید نیازها را بشناسند و با تکیه برعلم روز فعالیت های پژوهشی را تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی، ظهر امروز در اختتامیه سومین دوره جشنواره استانی علامه حلی(ره) لرستان که در سالن اجتماعات دانشگاه علامه طباطبایی فرهنگیان استان برگزار شد، با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) گفت: برگزاری جشنواره علامه حلی فرصتی برای رقابت سالم پژوهشی طلاب است.

وی توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و انجام فعالیت پژوهشی در حوزه و پرورش طلبه پژوهش محور را از اهداف مهم برگزاری جشنواره علامه حلی عنوان کرد.  

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان در ادامه تحقیق و پژوهش را لازمه رشد علمی و تبلیغی طلاب خواند و افزود: این امر باید در حوزه و بین طلاب بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر اینکه پژوهش باید با توجه به نیازهای جامعه انجام شود، خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ پژوهش و هدایت فعالیت های پژوهشی به سمت نیازهای جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

وی شور، نشاط، انگیزه و تلاش و پشتکار را امری مهم در انجام فعالیت های پژوهشی خواند و اظهار داشت: علوم تولیدی و تحقیقی در حوزه باید بتواند از مشکلات جهان اسلام بکاهد و در این زمینه طلاب و پژوهشگران باید فعالیت پژوهشی را به سمت نیازهای جهان اسلام هدایت کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان داشت: مجهز بودن به علم روز امری ضروری برای تقویت فعالیت پژوهشی است و طلبه نباید از آن غافل شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات