۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۳۹۷۸۰
از سوی دفتر نخبگانی مرکز خدمات اعلام شد؛

فـراخــوان نخستین دوره حمایت از چاپ و نشر آثار جامعه نخبگانی حوزه علمیه

فـراخــوان نخستین دوره حمایت از چاپ و نشر آثار جامعه نخبگانی حوزه علمیه
به همت دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، نخستین دوره حمایت از چاپ و نشر آثار جامعه نخبگانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فـراخــوان نخستین دوره حمایتی چاپ و نشر آثار جامعه نخبگانی حوزه‌های علمیه از سوی دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه فضلای عضو جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اعلام شد.

عضویت در جامعه نخبگانی مرکز خدمات و دارای پرونده فعال در سامانه سخای مرکز خدمات از شرایط شرکت در طرح حمایت چاپ و نشر آثار نخبگانی حوزه علمیه است.

شرایط آثار ارسالی

ارسال اثر از نوع کتاب در قالب ورد، برخورداری از حل یک مسأله و معضل علمیف صنفی یا اجتماعی، چاپ نشدن اثر از شرایط آثار ارسای است و موضوعات راهبردی و کاربردی با محوریت زنان و خانواده(برای حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س)، نظام و جامعه اسلامی، علوم انسانی اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب، حوزه پژوهی و تحول در اولویت قرار دارند.

هر متقاضی می تواند دو اثر را برای بررسی ارسال کند اما فقط یک اثر چاپ می شود و میزان حمایت در این دوره 100 اثر است که به هر اثر مبلغی بلاعوض و تسهیلات مناسب تعلق می‌گیرد و  فرآیند چاپ از سوی دفتر جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور پیگیری می‌شود.

لازم به ذکر است، پژوهشگران باید آثار مورد نظر خود را برای چاپ فایل ورد و پی دی اف آن را به همراه نام و نام خانوادگی و کد مرکز خدمات در پیام رسان ایتا به آی‌دی‌های  @hby8702 طلاب حوزه علمهیه خراسان، @Nasimvela طلاب جامعه الزهرا، @tollabenab طلاب حوزه علمیه خواهران، و Khadamat_Elmi98@ اساتید و طلاب سطوح عالی و خارج مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران سراسر کشور، استعدادهای برتر، فضلا برگزیده دروس خارج، مرکز مدیریت اصفهان و جامعه المصطفی العالمیه ارسال کنند.

گفتنی است، نخبگان حوزوی می توانند آثار خود را 10 اسفند 1398 ارسال کنند و تا پایان بهار 1399 نیز آثار ارسالی چاپ خواهند شد./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات