۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۳۹۸۹۵
حجت الاسلام شکریان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از مولفه‌های قدرت نظام اسلامی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن حماسه دوم اسفند، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ضمن دعوت از همه آحاد ملت فهیم ایران برای حضور در پای صندق‌های رای، گفت: جمهوری اسلامی در چهار دهه از عمر با برکت خود خالق زیباترین همه پرسی در جهان است و مشارکت حداکثری در انتخابات از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی است.

وی، حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش روی را عامل تقویت عزت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه داخلی و خارجی دانست و افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی استفاده شود.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمنان با تبلیغات دروغین تلاش می کنند مردم را از صندوق های رأی دور کنند، بیان داشت: اما ملت با بصیرت ایران اسلامی به رسانه های دروغ پراکن غربی توجهی نخواهند کرد و با حضور حداکثری خود پاسخ محکمی به توطئه دشمنان خواهند داد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نظام اسلامی در طول چهل سال اخیر همواره شاهد برگزاری انتخابات های باشکوه بسیاری در کشور بوده است، گفت: انتخابات دوم اسفند امسال نیز با شکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این که جمهوری اسلامی با عزم و اراده‌ای ستودنی در همه میدان‌های حضور و مشارکت‌های عمومی توانست خالق زیباترین همه پرسی در جهان باشد، تصیح کرد: این عزم و اراده نشان از قدرت مردمی جمهوری اسلامی است که بیش از چهل سال است همه معادلات دشمنان را خراب کند و آن‌ها را به عقب نشینی وادار کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود گفت: جمهوری اسلامی پرچم دار یک نظام دینی و اسلامی است که مبتنی برخواست و اراده ملت بزرگ ایران است و تمامی موفقیت‌های جمهوری اسلامی هم با همین پشتوانه مردمی بدست آمده است.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: حضور ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی علیرغم همه فشار‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌ها در مشارکت‌های عمومی کشور بی نظیر است و این به برکت هدایت‌های بی بدیل رهبر معظم انقلاب اسلامی و محبوبیت جمهوری اسلامی است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان خود به موضوع سابقه چهل و یک ساله جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات‌های متعدد در کشور اشاره و تاکید کرد: همه ارکان مهم و تصمیم ساز کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی با رای و نظر مردم صورت می‌گیرد و این اتفاق جمهوری اسلامی را به یک کشور آزاد و مستقل و عزتمند تبدیل کرده است و حتی برخی کشور‌های منطقه و جهان ایران اسلامی را به عنوان یک الگو برای خود می‌دانند.
 
وی به نقش مجلس شورای اسلامی در جمهوری اسلامی اشاره و بیان داشت: به فرموده امام خمینی(ره) مجلس در راس امور است و باید همگی برای یک مجلس انقلابی، کارآمد، توانمند و دغدغه‌مند تلاش کنیم و انتخاب اصلح را با توجه به معیار‌ها و ملاک‌های رهبر عظیم الشان انقلاب در انتخاب خود مد نظر قرار دهیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
اقتدار و عظمت تاریخی ایران و ایرانیان امری نیست که صرفاً برگرفته از کلام و اذهان ساکنان این پهنه سرزمینی باشد و اتفاقاً مصادیقی بی‌شمار از اذعان متفکران مغرب زمین به این امر وجود دارد. عظمتی که ریشه در هویت تاریخی و تمدنی ایران داشته است.
0
0