۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۳۹۹۳۴

رونمایی از تندیس شهید سردار سلیمانی در اهواز

رونمایی از تندیس شهید سردار سلیمانی در اهواز
با حضور مسئولان استان خوزستان از تندیس شهید سردار سلیمانی در میدان فرودگاه اهواز رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، صبح امروز از تندیس شهید سردار سلیمانی با حضور مسئولان استان خوزستان در میدان فرودگاه اهواز رونمایی شد.

در این مراسم موسی شاعری، شهردار اهواز، با بیان اینکه اهواز خستین شهری است که یک اتوبان و بلوار بزرگ را به نام شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نامگذاری کرد، اظهار داشت: با استفاده از استعداد و توانمندی‌های هنرمندان استان، تندیس زیبای ساخته شد تا فراموش نکنیم مدیون چه کسی هستیم.

همچنین آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نصب تندیس شهید سردار سلیمانی از مصادیق «و ذکرهم بایام الله» است، عنوان داشت: از آنجا که سردار سلیمانی نماد یک مکتب و راه است، جوانان و نسل‌های پیش رو با مشاهده تمثال شان به یاد ارزش‌ها و از جان گذشتن‌های سردار عزیز خواهند افتاد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سردار سلیمانی بر امت اسلام و مردم خوزستان حق دارد، گفت: سردار در آخرین روز‌های زندگانی به مسؤولان و مجلسی‌ها توجه به خوزستان را توصیه کرد.

از سوی دیگر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان، با اشاره به خدمات و ایثارگری‌های شهید سردار قاسم سلیمانی در خوزستان و زحمت‌های بی‌شائبه شان در سیل امسال تصریح کرد: به پاس چنین خدماتی باید نخستین تندیس شهید در اهواز نصب می‌شد.

در پایان سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، با بیان اینکه سردار سلیمانی محور وحدت جهان اسلام شد، اظهار داشت: با کار‌هایی که سردار سلیمانی در طول سال‌های گذشته انجام داد و با شهادت شان مسیر نورانی را با خون خود آبیاری و وحدت اسلامی را با عمل انسجام بخشید./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات