۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۶۴۰۰۹۵

کتائب القسام درصدد تقویت روابط با ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی است

کتائب القسام درصدد تقویت روابط با ایران برای مقابله با رژیم صهیونیستی است
حماس ضمن مخالفت با آتش‌بس، درصدد تقویت روابط خود با ایران برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس است.

به گزارش خبرگزاری رسا، پایگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع مصری نوشت در حالی که حماس ضمن مخالفت با آتش‌بس درصدد تقویت روابط خود با ایران برای مقابله با رژیم اشغالگر است، مصر هم به تل آویو درباره عواقب هر گونه اقدام برای ترور رهبران حماس هشدار داد.

منابع ویژه مصری و فلسطینی اعلام کردند که سرویس اطلاعات عمومی مصر که پیگیر موضوع آتش‌بس میان نوار غزه و رژیم صهیونیستی است مجددا به تل‌آویو درباره عواقب هر گونه تلاشی برای ترور رهبران حماس هشدار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخیرا بار دیگر گفته بودند که این رژیم درصدد ترور دو شخصیت بازر حماس است که مخالف آتش‌بس با اسرائیل هستند.

این دو نفر یکی «یحیی السنوار» مسئول حماس در نوار غزه و عضو دفتر سیاسی آن و دیگری «مروان عیسی» از فرماندهان کتائب القاسم شاخه نظامی حماس است.

رژیم صهیونیستی السنوار را مسؤول حملات کنونی از نوار غزه و مروان عیسی را هم دستیار ارشد و حامی برجسته السنوار در دفتر سیاسی حماس برمی‌شمرد.

پایگاه خبری العربی الجدید به نقل از منابع مصری نوشت: «در شرایطی که اسرائیل به هیچ کدام از توافق‌های خود درباره آتش‌بس پایبند نیست، کتائب القسام حفظ آتش‌بس با آن را صلاح نمی‌داند».

منابع مصری گفتند: هیئتی از دستگاه امنیتی مصر اوایل هفته گذشته به سرزمین‌های اشغالی رفته و در دیدار با مقامات امنیتی اسرائیل به آنها درباره عواقب ارتکاب هر گونه اشتباهی در هدف گرفتن سران مقاومت در غزه هشدار دادند./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات