۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۴۰۱۲۹
ویژه نوجوانان ایران؛

شماره ۳۵۹ ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد

شماره ۳۵۹ ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد
سیصد و پنجاه و نهمین شماره ماهنامه «سلام بچه ها» به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، سیصد و پنجاه و نهمین شماره ماهنامه فرهنگی نوجوانان ایران با عنوان «سلام بچه ها» همراه با داستان ها و مطالب خواندنی و صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیر مسؤولی مهدی علیزاده و سردبیری سید سعید هاشمی به چاپ رسید.

این شماره از ماهنامه «سلام بچه ها» همراه با بخش‌های مختلفی از قبیل سرمقاله (از دور شدن از بهمن می ترسم)، قصه‌های آسمانی(الاغ صد و بیست ساله)، شعر(تولد نور، یاس مهربان)، علمی(لطفا نفس نکشید)، داستان(آقای خاص)، دور دنیا، ناگهان سیل، اتاق مشاوره(ایا تقلب در امتحان اشکال شرعی دارد) منتشر شده است.

از دیگر مطالب این شماره عبارت از معرفی کتاب، دو قد تا حرم(اشک های کریستالی)، مقاله(شاه، فراری شده)، ایرانگردی(آب تنی در آبشار کم نظیر آبگرم)، شعر(شعر نور، مثل گل برقص، سنگ ها، یک نفر، دیوارها، پرستوی نجیب)، یک قصه یک حدیث(قاضی زیرک)، جدول پیروزی، جدول بهمن، کمیک استریپ(شاه خوب)، طنز(دماغ به سبک ایرانی) و بهمن بهار آور، است که میهمان خانه‌های نوجوانان ایران در بهمن ماه شد.

سیصد و پنجاه و نهمین شماره ماهنامه فرهنگی «سلام بچه ها» در ۴۴ صفحه و به مبلغ ۶۰۰۰ تومان ویژه نوجوانان ایران منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اشتراک این نشریه می‌توانند به نشانی قم، خیابان شهدا (صفائیه)، کوچه ۲۱ انتهای فرعی اول سمت چپ، فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی مراجعه و به نشانی اینترنتی www.eshragh.ir مراجعه و یا با شماره ۳۷۷۳۹۹۹۸-۰۲۵ تماس حاصل نمایند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش

تایپ شده/// شماره ۳۵۹ ماهنامه «سلام بچه ها» منتشر شد

مهدی فلاحی
ارسال نظرات