۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۶۴۰۱۳۸
جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

۵ هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های استان اصفهان فعالیت دارند

۵ هزار استاد بسیجی در دانشگاه‌های استان اصفهان فعالیت دارند
مسینه از تشکیل ۹۱ کانون و دفتر بسیج اساتید در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار نفر اساتید بسیجی در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان فعالیت دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سعید مسینه ظهر امروز در دیدار با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، با اشاره به این فرمایش رهبری که بسیج اساتید فرماندهان و دانشجویان انقلابی افسران جنگ نرم با دشمن هستند، افزود: سازمان بسیج اساتید استان اصفهان فعالیت قابل توجهی را در موضوع جریان سازی و روشنگری انجام داده است.

به گفته وی برگزاری همایش بیانیه گام دوم انقلاب، برگزاری ماهیانه دو همایش با موضوعات روشنگری و تدوین بیانیه گام دوم انقلاب از جمله اقدامات سال جاری بسیج اساتید استان اصفهان است.

وی از اجرای برنامه‌های استارتاپ‌های انتخاباتی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های سازمان بسیج اساتید استان اصفهان نام برد و اضافه کرد: سازمان بسیج اساتید استان اصفهان استارتاپ‌های انتخاباتی را با هدف تشویق مردم در انتخابات و جمع آوری مقالات اساتید و استفاده مقاله‌های برتر اساتید برگزار می کند.

مسینه همچنین از برگزاری همایش ملی بیانیه گام دوم انقلاب از سوی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان خبر داد و گفت: این همایش که به همکاری مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) اصفهان برگزار شد حدود ۵۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که از بین آن‌ها ۵ مقاله برتر انتخاب شد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به این فرمایش رهبری مبنی بر اینکه بسیج اساتید فرماندهان و دانشجویان انقلابی افسران جنگ نرم با دشمن هستند، افزود: سازمان بسیج اساتید استان اصفهان فعالیت قابل توجهی را در موضوع جریان سازی و روشنگری انجام داده است.

مسینه در ادامه از تشکیل ۹۱ کانون و دفتر بسیج اساتید در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار نفر اساتید بسیجی در سطح دانشگاه‌های استان اصفهان فعالیت دارند که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر از اساتید خانم هستند.

وی افزود: از ظرفیت اساتید بسیجی دانشگاهی در موضوع‌های خانواده استفاده شده است ضمن اینکه برنامه خانه محوری هیأت مصباح الهدی با هماهنگی و همکاری نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه از کانون بسیج اساتید شهرستان کاشان به عنوان کانون بسیج اساتید در استان اصفهان نام برد و یادآور شد: کانون بسیج اساتید شهرستان کاشان در برنامه‌های مسجد محوری، بصیرت افزایی و روشنگری از کانون‌های نمونه و برجسته در سطح استان اصفهان و الگویی برای دیگر شهرستان‌های استان است./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 15
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات