۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۶۴۰۲۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

هر رأی ملت ایران تیری بر قلب دشمنان انقلاب اسلامی است

هر رأی ملت ایران تیری بر قلب دشمنان انقلاب اسلامی است
آیت الله نمازی هر رأی ملت ایران را تیری بر قلب بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.
آیت الله عبدالنبی نمازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان با اشاره به اینکه جمعه دوم اسفند ماه آزمون دیگری در پیش روی ما قرار دارد، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که مجلس عصاره ملت ایران است، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب نیز در رابطه با اهمیت حضور در انتخابات می‌فرماید، حضور مردم در انتخابات، کشور را بیمه می‌کند.

آیت الله نمازی هر رأی ملت ایران را تیری بر قلب بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست اظهار داشت: همه آن‌هایی که در این امتحان الهی شرکت می‌کنند باید متوجه باشند رای دادن علاوه براینکه قانون است یک حکم شرعی عینی است که مانند نماز بر همه واجب است.

وی با تأکید بر اینکه قبل از فرا رسیدن روز انتخابات و انتخاب مورد نظر، تحقیق همراه با بصیرت از کاندیدا‌ها ضروری است، گفت: در صورتی که با تحقیق به نتیجه‌ای نرسیدیم وظیفه ما مشورت با افراد آگاه، مؤمن و مورد وثوق است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین شرکت در انتخابات را توصیه و سفارش همه شهیدان و به‌خون‌ خفتگان در راه خدا دانست و ابراز امیدواری کرد با انتخاب ملت بزرگ ایران ضمن مأیوس شدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، شاهد مجلسی فعال، ولایتمدار و به حق انقلابی باشیم./۱۳۰۷/ت302/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات