۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۴۰۳۰۳
حجت الاسلام آذرافروز مطرح کرد؛

تلاش غرب برای جلوگیری از تبدیل ایران به الگوی انتخاباتی

تلاش غرب برای جلوگیری از تبدیل ایران به الگوی انتخاباتی
حجت الاسلام آذرافروز به تلاش تفکر غربی برای جلوگیری از تبدیل ایران به یک الگوی انتخاباتی برای جهانیان اشاره کرد.
حجت الاسلام حسن آذرافروز، مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه انتخابات میدان رقابتی حساسی است، اظهار داشت: رهبری، شرکت همگان با هر گونه سلیقه و تفکر در انتخابات را خواستار است؛ حضور پرشور در انتخابات سبب تضمین امنیت، مجلس قوی، به رخ کشیده شدن قدرت کشور در عرصه‌های مختلف بین المللی و الگو شدن ایران اسلامی در جهان می‌شود.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با بیان اینکه مجلس قوی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است، بیان داشت: با گذر ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی شاهد هستیم که در ایران اسلامی، انتخاباتی آزادانه و براساس سلایق مردم و بدون دخالت قدرت‌های جهانی صورت می‌گیرد و در عمل مردم سالاری دینی را به رخ غرب می‌کشد.

این مقام مسئول با اشاره به تلاش تفکر غربی برای جلوگیری از تبدیل ایران به یک الگوی انتخاباتی برای جهانیان تصریح کرد: دوستداران ایران، انقلاب و شهدا حضور پرشوری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند تا دشمن از هرگونه خیال پردازی علیه امنیت کشور صرف نظر کند.

حجت الاسلام آذرافروز در رابطه با انتخاب اصلح ادامه داد: هر گونه پیشرفت در ۴۲ سال اخیر زیرنظر تفکر انقلابی و با نگاه به توان داخلی حاصل شده است، مشکلات موجود به علت روی کارآمدن مدیران ناسالمی است که زمام امور را به دست گرفتند؛ این مشکلات به نوع انتخاب مردم بازمی گردد.

وی با بیان اینکه رهبرانقلاب ویژگی‌های نماینده اصلح را معرفی کرده است، ادامه داد: مؤمن و انقلابی بودن، نترس و شجاع در برابر قدرت‌های خارجی، داشتن روحیه جهادی، بر زبان آوردن حرف مردم، طرفدار عدالت و تعهد ویژگی‌های نماینده اصلح است.

مدیر مدرسه سفیران بقیه الله شمال خوزستان با اشاره به اینکه انتخاب‌های نادرست از جمله عوامل مشکلات کنونی است، گفت: مجلس قوی برای دولت ریل گذاری خواهد کرد و مشکلات را به تدریج برطرف می‌کند؛ از این رو مردم در ۲ اسفند افزون بر حضور باصلابت، انتخابی اصلح داشته باشند تا به دنبال تشکیل تمدن اسلامی و برطرف سازی مشکلات باشد. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات