۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۶۴۰۵۷۶
نماینده ولی فقیه در مازندران:

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار بین المللی نظام خواهد شد

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت اقتدار بین المللی نظام خواهد شد
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات گفت: باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، توطئه دشمن را خنثی و جایگاه انقلاب را تقویت کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده، ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت رحلت آیت الله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران و چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از آیت الله طبرسی (ره) به عنوان یک عالم مجاهد و انقلابی یاد کرد که عمر با برکت خود را در راه اعتلای دین و انقلاب سپری کرد.
 
وی با بیان این که آیت الله طبرسی (ره) چهار دهه در سنگر امامت جمعه و دو دهه نیز در جامعه نمایندگی، ولی فقیه منشأ آثار و برکات ارزشمندی برای مردم استان بود، افزود: خدمات این عالم وارسته در طول این سال‌ها برای مردم استان ملموس و ماندگار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که آیت الله طبرسی همواره در مسیر امام و رهبری گام بر می‌داشت، بیان داشت: ایشان عالمی مردم دار و دغدغه‌مند بود و در طول همه این سال‌ها هر چه در توان داشت در جهت خدمت به مردم بکار گرفت.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی پیش از انقلاب اسلامی نیز همواره در جریان مبارزات نهضت نقش پررنگی ایفا کرد، ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این عالم مجاهد همواره در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف پیشگام بود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که آیت الله طبرسی یک روحانی بزرگ در کشور بود که قبل و بعد از انقلاب خدمات ویژ‌های به نظام و انقلاب داشت، تصریح کرد: این عالم وارسته شجاعانه بهعنوان یار انقلاب، همراه امام مقابل رژیم ایستاد و تا آخرین لحظه پای انقلاب و آرمان‌های نظام ایستاد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مردم دیار طبرستان در تشییع پیکر این عالم وارسته حماسه آفریدند، بیان داشت: ملت بزرگ و قدرشناس دیار علویان نشان دادند که قدر عالمان دینی را می‌دادند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن فصل انتخابات گفت: باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، توطئه دشمن را خنثی و جایگاه انقلاب را تقویت کنیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب تقویت اقتدار بین المللی نظام خواهد شد، بیان داشت: دشمنان و بدخواهان انقلاب چشم به این انتخابات دوخته اند و تلاش کردند تا مردم را از صندوق‌های رأی دور کنند.
 
امام جمعه ساری با تأکید بر این که همه ما باید شکرگذار این انقلاب الهی باشیم، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی در دنیا عزت و اقتدار دارند.
 
وی، سپهبد شهید سلیمانی را سرباز واقعی ولایت معرفی کرد و با بیان این که با مجاهدت‌های این سردار شهید منطقه از لوس وجود عناصر داعش پاک شد، بیان داشت: اگر تلاش‌های سپهبد شهید سلیمانی نبود امروز ویروس داعش همه منطقه را می‌گرفت./950//302/خ
افشین ایمانی
ارسال نظرات