۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۶۴۰۴۴۵
حجت الاسلام والمسلمین جلالی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب انزوای آمریکا در عرصه بین المللی است

حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب انزوای آمریکا در عرصه بین المللی است
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را سبب انزوای بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تأکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: به طور حتم حضور در انتخابات آثار و برکات بسیار مناسبی در زندگی مردم خواهد داشت.
 
وی با بیان این که مردم در انتخابات باید به شاخص‌ها توجه کنند، افزود: باید افرادی را انتخاب کنیم که دلداده انقلاب، نظام و مردم باشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود شاخص‌های یک نماینده در تراز انقلاب را تبیین کردند، بیان داشت: مردم ما نیز باید به افرادی رأی دهند که دارای این شاخص‌ها باشند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان به طور حتم از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی عصبانی خواهند شد، افزود: دوم اسفند ماه روز رسوایی و شکست توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این ملت چهل سال پای انقلاب ایستادند و از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام دفاع و حراست کردند، بیان داشت: ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت توطئه آمریکایی صهیونیستی در این کشور عملیاتی شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که مردم انقلاب و نظام اسلامی را دوست دارند و پای آرمان‌های این نظام با اقتدار ایستاده اند، افزود: ممکن است نسبت به برخی از مسؤولان و مدیران کشور نقد و گلایه‌ای وجود داشته باشد، اما این دلیل بر عدم حضور در انتخابات نخواهد شد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز فصل وحدت و همبستگی برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند آحاد ملت ایران با هر تفکر و سلیقه‌ای باید در انتخابات شرکت کند.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران با بیان این که فردا دنیا شکوه و عظمت دیگری از حضور میلیونی ملت ایران در پای صندوق‌های رأی را خواهند دید، افزود: این ملت هر جا که پای انقلاب، نظام و رهبری در میان باشد با حضور حداکثری خود پشتیبانی و حمایتشان را از انقلاب نشان خواهند داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که امروز شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است، بیان داشت: به طور حتم حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی سبب انزوای بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی خواهد شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات