۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۴۰۴۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مجلس قوی و کارآمد با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد

مجلس قوی و کارآمد با مشارکت حداکثری در انتخابات محقق خواهد شد
حجت الاسلام شکریان حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی را زمینه ساز تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد دانست و گفت: این حضور حداکثری انقلاب را دربرابر توطئه دشمن بیمه می کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه پرسنلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی از حضور حداکثری مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب عصبانی هستند، بیان داشت: همه تلاش و توان دشمنان در ماه های اخیر کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی بوده است.
 
وی با بیان این که جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های سرداران بزرگ شهیدی، چون سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت دارای اعتبار جهانی است، افزود: امروز همه دنیا به حضور ملت ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای در دوم اسفند چشم دوخته اند و به طور حتم این حضور حماسی باعث عزت و اقتدار بیشتر کشور خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با قرائت بخش‌هایی از فراز وصیت نامه شهید سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی، افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در آن حماسه باشکوه تشییع و تدفین سردار بزرگ اسلام و هم رزمان شهیدش ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی پیام خود را به جهان و سران جنایتکار ایالات متحده آمریکا و هم پیمانانش در منطقه و جهان مخابره کردند و این پیام هم مقاومت و پایداری است و حماسه دوم اسفند هم به طور قطع شکل خواهد گرفت و مجلسی کارآمد و قوی در تراز انقلاب اسلامی تشکیل خواهد شد.
 
حجت الاسلام شکریان، مشارکت حداکثری در انتخابات‌های گذشته و حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران را در چهار دهه از عمر این انقلاب بی نظیر توصیف کرد و تصریح کرد: مشارکت حداکثری و انتخاباتی پر شور توأم با شناخت عمیق و درست برای انتخاب اصلح می‌تواند مهم‌ترین پشتوانه نمایندگان منتخب ملت بزرگ ایران اسلامی باشد و این حضور در دوم اسفند هم دوباره در تاریخ جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با اشاره به شرایط ممتاز جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت و پیروزی‌های رزمندگان غیور این جبهه در روز‌های اخیر در سوریه و عراق، تاکید کرد: مجلس یازدهم شورای اسلامی باید قرارگاه جبهه مقاومت باشد و نمایندگان منتخب این ملت بزرگ باید زمینه را برای نقش آفرینی جمهوری اسلامی در صحنه‌های بین المللی و جهانی آماده کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مجلس آتی باید با توجه به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب در تراز گفتمان انقلاب اسلامی باشد.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی را عامل وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت بزرگ ایران دانست و بیان داشت: ملاک و معیار‌های رهبر عظیم الشان انقلاب را برای انتخاب نمایندگان این ملت بزرگ باید لحاظ کرد و همواره مقام معظم رهبری در بیانات خود شاخص‌های یک نماینده انقلابی و دغدغه‌مند را بیان فرمودند و باید برای انتخاب افراد اصلح هوشمندانه و آگاهانه با توجه به فرمایشات معظم له انتخاب کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات