۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۶۴۱۲۵۸
آیت‌الله فیاضی:

امام‌جمعه بجنورد، محور خراسان شمالی است

امام‌جمعه بجنورد، محور خراسان شمالی است
نماینده منتخب مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری خطاب به امام‌جمعه بجنورد گفت: شما [حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی] محور خراسان شمالی هستید و بنده در خدمت شما هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله غلامرضا فیاضی، نماینده منتخب مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد، اظهار کرد: از جامعه روحانیت خراسان شمالی که با روحیه جهادی و انقلابی در کار تبلیغات و ترویج مسئله انتخاب در این استان زحمت کشیدند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: به‌ویژه از نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد که مایه افتخار بنده هستند قدردانی کرده و وظیفه خود می‌دانم که در خدمت ایشان باشم و از رهنمودهای ایشان در طول مدتی که در خدمت هستم بهره‌مند باشم.

آیت‌الله فیاضی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، تصریح کرد: شما محور استان هستید و من هم در خدمت شما هستم و سعی می‌کنم هم الآن و هم در آینده از رهنمودهای شما استفاده کنم و در فرصت‌های مختلف حتماً به محضر شما آمده و بهره‌مند می‌شوم.

وی افزود: همچنین از مردم بصیر و انقلابی خراسان شمالی و کسانی که در انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم چه کسانی که به بنده لطف کردند و چه کسانی که به کاندیدای دیگر رأی دادند، از همه تشکر می‌کنم که بر رونق و شور و جدیت در انتخابات افزودند.

آیت‌الله فیاضی تصریح کرد: همه ما برادران هم هستیم زیرا هدف واحدی داریم و آن هدف واحد، حفظ و تقویت این نظام الهی است.

وی افزود: اکنون که به فضل الهی مقدر خداوند این بوده که این مسؤولیت به عهده حقیر باشد از خداوند می‌خواهم به‌گونه‌ای عمل کنم که مرضی مولایمان حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری باشد تا ان‌شاءالله خلف صالحی ولو با تفاوت بسیار برای مرحوم آیت‌الله مهمان‌نواز باشم./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 2
هادی رحیمی
ارسال نظرات