۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۴۱۶۳۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

منتخبان مردم در مجلس یازدهم برای حل مشکلات تلاش کنند

منتخبان مردم در مجلس یازدهم برای حل مشکلات تلاش کنند
امام جمعه تبریز گفت: منتخبان مجلس یازدهم باید با همدلی و بهره وری از نیروهای استان و همکاری دولت، قوه قضائیه، سایر نهادهای نظامی و انتظامی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در جمع منتخبان مردم آذربایجان شرقی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تبریک به همه نمایندگانی که از مردم رای اعتماد گرفته اند، اظهار داشت: وجود چهار نماینده با سابقه عضویت در هیئت رئیسه مجلس غنیمتی است و نمایندگان هم زبان و هم فکر و سلیقه سیاسی باید این فرصت را برای استان حفظ کنند.

امام جمعه تبریز با یادآوری فراهم کردن مقدمات تشکیل مجمع نمایندگان استان در مجلس دوره یازدهم ادامه داد: در اولین فرصت قانونی با همدلی و هماهنگی نمایندگان مجمع را به شوراها و کمیسیون های خاص معرفی کنید و هیچ اتلاف وقتی در این زمینه نداشته باشید.

وی با اشاره به موضوع بررسی اعتبارنامه‌ها و انتخاب کمیسیون‌ها از نمایندگان مجلس خواست با استفاده از تجربه پیشکسوتان مانند اعضای صمیمی یک خانواده عمل کنید و با چینش و برخورد مناسب فرصت بهره وری استان را از کمیسیون‌های کلیدی و موثر را با حضور فعال و هماهنگ در هیئت رئیسه کمیسیون‌ها را حفظ و تقویت کنید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر وحدت و هماهنگی با مدیریت عالی استان بویژه شخص استاندار فرهیخته، معاونان مدیران کل، فرمانداران و بخشداران گفت: منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی، وحدت و هماهنگی با همه دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان استان در خبرگان رهبری و امامان محترم جمعه را واجب شرعی و ضرورت اجتماعی بدانند و در تقویت و افزایش تاثیر آن‌ صمیمانه مجاهدت کنید.

امام جمعه تبریز با اشاره به موقعیت استراتژیک مرزی استان خطاب به نمایندگان مجلس یازدهم افزود: این فرصت را را غنیمت شمرده و با استفاده از این ظرفیت موجود در زمینه رونق اقتصادی، توریسم پزشکی، مبادلات سازنده ی مرزی، کاهش بیکاری و بهبود معیشت مردم غیور آذربایجان لحظه‌ای از عمر خدمتتان را هدر ندهید.

وی در ادامه با اشاره به نقش حیاتی بازار تبریز در طول تاریخ در شمال غرب و کل کشور گفت: بسترسازی برای بهرگیری از ظرفیت بازار تبریز بازار تبریز برای رفع معضلات کسب و کار، توجه به امر صادرات و واردات، رفع مشکلات موسسات کار آفرین از نقدینگی و مشکلات بانکی، مواد اولیه، تجهیزات صنعتی و گره‌های اداری و گمرکی جز اولویت‌های کاری وکلای ملت در بهارستان باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: فرصت حدود صد روزه تا افتتاح مجلس جدید تمام منتخبان بویژه عزیزانی که دوره نخستین خدمتی را تجربه می‌کنند نهایت استفاده را به عمل آورند با مطالعه دقیق، قانون اساسی، آئین نامه داخلی مجلس، اسناد بالادستی، برنامه‌های پنج ساله و با برگزاری نشست‌های هم اندیشی، اتاق‌های فکر و دیدارهای کاربردی مستقیم با مردم اشراف خود بر مشکلات و معضلات استان و کشور را بیافزایند تا نمایندگانی شایسته برای استان آذربایجان‌شرقی باشند.

گفتنی است در این دیدار تعدادی از منتخبان مردم نکاتی در پیرامون مسائل و مشکلات استان مطرح کردند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات