۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۶۴۱۹۶۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تلاش ها و مجاهدت های کادر درمانی کشور با هیچ قلم و زبانی قابل توصیف نیست

تلاش ها و مجاهدت های کادر درمانی کشور با هیچ قلم و زبانی قابل توصیف نیست
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تجلیل از خدمات و مجاهدت های کادر درمانی کشور، گفت: تلاش ها و مجاهدت های این قشر زحمتکش با هیچ قلم و زبانی قابل توصیف نیست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشستی با تقدیر و تشکر از مجاهدت ها و خدمات پرسنل بیمارستان ها و کادر پزشکی مراکز درمانی در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: ملت بزرگ ایران این مجاهدت ها و جانفشانی های کادر درمانی را فراموش نخواهند کرد.
 
وی با بیان این که این روزها مردم ده ها کشور دنیا از جمله کشورمان درگیر بلایی به نام ویروس کرونا هستند، افزود: از نظر قرآن کریم می توان این را آزمون دانست تا صبر مردم سنجیده شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در شرایط به وجود آمده تلاش ها و خدمات ارزشمند سه قشر قابل تشکر و تذکر است، گفت: نخست مسؤولان کشور که با همه قدرت در این مسأله به میدان آمدند و با تلاش های شبانه روزی خود پیگیر این مسأله مهم هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که مسؤولان و مدیران بخش های مختلف با شعار «کرونا را شکست می دهیم» وارد میدان مبارزه با این مسأله شدند، افزود: ضمن تشکر از این عزیزان به آنها توصیه‌ می کنم که راه خودشان را با صبر، استقامت و جدیت ادامه دهند.
 
وی، دست اندرکاران بیمارستان ها، پزشکان و پرستان سخت کوش را دومین قشر فعال در این مسأله معرفی کرد و گفت: این افراد مجاهد و زحمت کش در فضایی پر ریسک با فداکاری به مردم خدمات شبانه روزی انجام می دهند و به نحو احسن در حال مدیریت وضعیت هستند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که این مدافعان سلامت کشور علیرغم کمبود کادر و نیروهای لازم شبانه روز کار می کنند و خستگی مضاعفی دارند، ادامه داد: تلاش ها و مجاهدت های این قشر زحمتکش با هیچ قلم و زبانی قابل جبران نیست.
 
امام جمعه ساری افزود: این فداکاری و تلاش به گونه ای ارزشمند بود که مقام معظم رهبری در پیامی تصویری از تلاش ها و مجاهدت های این عزیزان تقدیر و تشکر کردند.
 
وی، عموم مردم را سومین قشر مورد توجه در این بحران اخیر معرفی کرد و با بیان این که همراهی و همکاری مردم یکی از بهترین راه های مقابله و شکست این ویروس در کشورمان است، گفت: اگر مسؤولان و کادر پزشکی برنامه ریزی کنند و مردم همکاری نکنند متاسفانه کار پیش نمی رود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که مردم هوشیار و فهیم ما باید به دور از رعب و ترس شرایط فعلی را جدی بگیرند و به توصیه های پزشکی با دقت عمل کنند، افزود: بنده از مردم بزرگوار تقاضا دارم تا این توصیه و برنامه ریزی ها را انجام دهند.
 
امام جمعه ساری با تقدیر و تشکر مجدد از فعالان صف مقدم مبارزه با کرونا ویروس در کشور، گفت: جامعه ایمانی و مذهبی همواره گفته اند نظر پزشکان حجت است و اگر مجموعه درمانی کشور توصیه هایی دارند به جهت حفظ سلامت و جان آحاد ملت ایران است که باید جدی گرفته شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات