۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۶۴۲۰۵۷
مدیر مدرسه علمیه کوهدشت:

حوزه علمیه پای انقلاب ایستاده است

حوزه علمیه پای انقلاب ایستاده است
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت حوزه را نهادی انقلابی خواند و گفت: همواره برای تحقق آرمان های انقلاب و جلوگیری از انحراف، حوزه پای انقلاب ایستاده است.

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر حوزه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حوزه علمیه در شکل گیری انقلاب نقش آفرینی کرد و امروز نیز در تداوم راه انقلاب نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به نقش خطیر حوزه علمیه در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب افزود: حوزه در این زمینه رسالتی سنگین بر دوش داشته و به خوبی تاکنون به وظیفه خود عمل کرده است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به حفظ انقلابی بودن حوزه خاطرنشان کرد: تربیت نیروی انقلابی مهم ترین عامل در این زمینه است.

وی یادآور شد: انقلابی ماندن حوزه که از مطالبات رهبری است، یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب این است که حوزه محکم پای انقلاب مانده است.

حجت الاسلام سبحانی به ظرفیت امروز حوزه اشاره کرد و گفت: امروز حوزه در زمینه های مختلف نقش آفرینی می کند و ظرفیتی عظیم برای تحقق بیانیه گام دوم است.

وی تأکید کرد: کارهایی باید انجام می شد که امروز ظرفیت حوزه بیش از این بود و امید است که در آینده با انجام کارهای بهتری شاهد حضور بیشتر و بهتر روحانیت در جامعه باشیم.

مدیر حوزه علمیه کوهدست بیان داشت: امروز روحانیت و طلاب در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کنند و حضور روحانیت در جامعه خنثی کننده هجمه های فرهنگی و در حفظ و ارتقای امنیت و آرامش روحی جامعه چشمگیر است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات