۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۶۴۲۴۰۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

دستگاه های نظارتی وارد عمل شوند| کمبود مواد ضدعفونی و ماسک قابل توجیه نیست

دستگاه های نظارتی وارد عمل شوند| کمبود مواد ضدعفونی و ماسک قابل توجیه نیست
امام جمعه تبریز گفت: دستگاه های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید وارد عمل شوند تا محصولات تولیدی به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بازدید از مجوعه های تولیدی لوازم بهداشتی و ضدعفونی شهرک شهید سلیمی آذرشهر با بیان اینکه عزم و اداره تولیدکنندگان مواد ضدعفونی برای شکست ویروس کرونا قابل تقدیر است، ابراز کرد: تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و ضدعفونی با تمام توان و شبانه روزی برای مبارزه با این ویروس تلاش میکنند اما شیوه توزیع آن در جامعه مشخص نیست.

امام جمعه تبریز کمبود مواد ضدعفونی کننده را غیر قابل توجیه دانست و گفت: دستگاه های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی باید وارد عمل شوند تا محصولات تولیدی به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی رعایت نکات بهداشتی مطرح شده از سوی وزارت را به مردم متذکر شد و ادامه داد: با امید و توکل به الطاف و عنایات الهی از این بحران عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد: در جهت کاهش استرس و اضطراب به وجود آمده در جامعه با تمسک به درگاه الهی به فکر همنوعانمان باشیم و همدیگر را در دعاهای ماه رجب فراموش نکنیم./1350/د102/ب1

ارسال نظرات