۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۶۴۲۵۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عزم مجاهدان عرصه سلامت در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است

عزم مجاهدان عرصه سلامت در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است
نماینده ولی فقیه در لرستان از پزشکان و پرستاران به عنوان مجاهدان عرصه سلامت یاد کرد و گفت: عزم و اراده این افراد در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در بازدید از انبارهای اقلام بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گفت: توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم باید مدیریت و با سرعت پیش رود.

وی به نظم، انضباط و آمادگی دانشگاه علوم پزشکی در زمینه انجام خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: این مهم باید همچنان تقویت شود و با خدمت به موقع به مردم در کاهش اضطراب و نگرانی ها نقش آفرینی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه مردم نباید نگران کمبود مواد و اقلام بهداشتی باشند، اظهار داشت: با افزایش تولیدات در کارگاه ها باید به این مهم توجه کرد.

وی در ادامه بیان کرد: عزم و اراده جهادی باید تقویت شود و مجاهدان عرصه سلامت با عزمی جدی به مقابله با ویروس کرونا بپردازند و بدانید که هرجا با عزمی جدی ورود پیدا کنیم موفق خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: داشتن عزم و اراده در هر زمینه ای بهترین راهکار برای مقابله و شکست مشکلات است.

وی تصریح کرد: در بازار امروز محتکران از موقعیت پیش آمده سوء استفاده می کنند و باید جلوی محتکران با سرعت گرفته شود.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: در دوران جنگ تحمیلی نیز افرادی با گران فروشی، احتکار، صادرات، واردات و سوء استفاده از کارت بازرگانی مشغول ثروت اندوزی شدند و در مقابل شهدا در خط مقدم از کشور و برای امنیت مردم دفاع می کردند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
در این ایام باید بیشتر به خدا رو کنیم و از خطا های گذشته توبه کنیم تا ان شاالله خداون مهربان این بلا را از سر همه رفع کند
0
0