۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۴۲۵۹۷
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده مجلس خبرگان رهبری از تلاش های فعالان عرصه جهاد سلامت

تقدیر نماینده مجلس خبرگان رهبری از تلاش های فعالان عرصه جهاد سلامت
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با صدور پیامی از تلاش ها و مجاهدت های دست اندرکاران عرصه جهاد سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از تلاش ها و مجاهدت های دست اندرکاران عرصه جهاد سلامت در مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است؛
بِسِم اللّه الرّحمن الرّحیم
وَ هُوَ الشّافی
یَا مَنِ اِسْمُهُ دَوَاءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفَاءٌ؛ پروردگارا، تورا حمد می‌گوییم، و بر اولیاءتو درود می‌فرستیم.
 
در این شرائط زمانی که بسیاری از مردم عالَم، به ویژه ملّت صبور و مقاوم ایران اسلامی، گرفتار ابتلائی سخت شدند، و با بیماری مرموزی به نام «کرونا» روبرو هستند، نیازمند عنایت کریمانه و الطاف جلیّه ات می‌باشند؛ پروردگارا در این مصاف دشوار، ملت، دولت، نیرو‌های مسلّح، و رهبری معظّم ما را برای عبور از این ورطه‌ی خطرناک یاری بفرما.
 
همه‌ دست اندرکاران در عرصه‌ جهادِسلامت در سرتاسر کشور و همه‌ نیرو‌های کمک کننده، از وزارت بهداشت و درمان، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، و دستگاه مقتدر قضایی را در انجام رسالتشان موفق بدار.
 
از همه پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، رؤسا و مدیران بیمارستان‌ها در استان ولایت مدارِ مازندران، به ویژه از کلیه پرسنل زحمتکش و خستگی ناپذیر بیمارستان‌های رازی و، ولی عصر «عج» شهرستان قائم شهر، کمال تشکّر و تقدیر را دارم، و از پیشگاه خدای رحمان برای همه آنان تندرستی و عزّت دارین را مسئلت می‌نمایم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات