۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۴۲۵۸۸
حجت الاسلام جباری:

تلاش کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا مجاهدتی غیر قابل وصف است

تلاش کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا مجاهدتی غیر قابل وصف است
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، تلاش های شبانه روزی مجموعه کادر درمانی کشور در مبارزه با ویروس کرونا را مجاهدتی غیر قابل وصف دانست.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به گسترش ویروس کرونا در کشور، بر ضرورت مراقبت‌های بهداشتی، قواعد پیشگیری و پرهیز از ایجاد هراس بین مردم تأکید کرد.
 
وی با تأکید براین که ما هیچ گاه نباید از خداوند متعال غافل شویم و باید به شدت از بزرگنمایی و هراس افکنی در میان مردم در رابطه با این بیماری پرهیز کنیم، افزود: امروزه متخصصان امر در وزارت بهداشت و درمان، بر اساس اطلاعات و آمار جهانی بر این باورند که کرونا بسیار کم ‏خطرتر از ویروس آنفولانزا است.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمن با القاء ترس، واهمه‏ عمومی، بزرگ ‏نمایی، التهاب‏ آفرینی و شایعه ‏سازی به دنبال ایجاد اضطراب عمومی در بین مردم است، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی به عنوان کشوری با دانش پزشکی بالا می‌تواند با همراهی و همدلی مردم از این شرایط به وجود آمده عبور کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و اطمینان است، تصریح کرد:، اما متأسفانه در این شرایط که مردم نیازمند آرامش بیشتری هستند، دشمنان واقعی ملت با جعل اخبار و دروغ پراکنی تلاش می‌کنند مردم را ناامید کنند.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق (ع) بهشهر با بیان این که به طور حتم ملت بزرگ ایران با ایستادگی مقاومت مثال زندگی خود از این بحران و مشکلات جهانی عبور خواهند کرد، بیان داشت: این ملت چهل سال است که در برابر هر توطئه و بحرانی ایستادگی و مقاومت کرده و در انشاء الله با توکل بر خدا و تکیه بر دانش بومی از مشکلات فعلی نیز عبور خواهیم کرد.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که عمل به توصیه‌های پزشکی مهم‌ترین راه جلوگیری از شیوه بیماری در جامعه است، خاطرنشان کرد: اگر همه مردم ما برای ریشه کن کردن این ویروس متحد شوند به طور حتم می‌توانیم از این شرایط نیز سلامت عبور کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با تجلیل از خدمات شبانه روزی پرستاران و کادر پزشکی کشور در مقابله با ویروس کرونا، بیان داشت: پزشکان و پرستاران به معنای واقعی کلمه مدافعان سلامت هستند و این ملت قدردان مجاهدت‌های این عزیزان خواهند بود.
 
وی با بیان این که بیان خدمات و تلاش‌های این قشراثرگذار جامعه بسیار سخت است، تصریح کرد: تجلیل مقام معظم رهبری از خدمات این قشر نشان دهنده جایگاه والای کادر درمانی و پزشکی در حفظ سلامت مردم است.
 
حجت الاسلام جباری با اشاره به این که کشورمان در چهل سال اخیر با بحران‌ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده و خوشبختانه با همراهی و همکاری مردم در برابر همه آن مشکلات موفق بوده است، بیان داشت: در این روز‌های حساس نیز این ملت هوشیار و مؤمن با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) در کنار رعایت مسائل بهداشتی از سد این ویروس شایع نیز عبور خواهند کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱
در این ایام باید بیشتر به خدا رو کنیم و از خطا های گذشته توبه کنیم تا ان شاالله خداون مهربان این بلا را از سر همه رفع کند
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
درخصوص گسترش كرونا در كشورهاي ديگر جهان : ژاپن دروغ ميگه ، عربستان دروغ ميگه ، آمريكا دروغ ميگه و... ولي كسي به آنها گير نميده! حالا رسانه هاي صهيونيستي و آمريكايي ( راديو فردا- ايران اينترنشنال و ...) چرا فقط به آمار و ارقام ايران گير دادن و ول كن هم نيستن!؟ ما دروغ میگیم، اونا راست میگن؟
1
0