۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۴۲۶۰۹
با عنایت رهبر معظم انقلاب صورت گرفت؛

توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین مردم مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری

توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین مردم مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری
امام جمعه شهرکرد از توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین مردم مناطق محروم دهستان موگویی این استان با عنایت رهبر معظم انقلاب خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به محرومیت‌های این استان گفت: یکی از مناطق محروم استان دهستان موگویی است که هر ساله با بارش برف زمستانی راه ارتباطی بیش از یک هزار خانواده با مرکز استان و شهرستان کوهرنگ قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور در این منطقه و پیگیری مشکلات مردم محروم دهستان موگویی را وظیفه خود می‌دانم و از بدو ورود به استان در سال ۹۰ تاکنون به صورت مستمر به این مردم سر زده ام و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفته ام، اظهار کرد: تاکنون برای رفع مشکلات عدیده مردم این منطقه نامه نگاری‌های مختلفی انجام داده ام که در بسیاری از موارد کارساز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه اخیرا نیز نامه‌ای به محضر رهبر فرزانه انقلاب نوشتم و از ایشان برای مردم این منطقه در آستانه میلاد حضرت علی (ع) و عید نوروز درخواست کمک معیشتی کردم، افزود: ایشان همانند گذشته نسبت به مردم مناطق محروم لطف داشتند و دستور دادند که به هر خانواده یک بسته حمایتی شامل مواد غذایی از طرف ایشان اهدا شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه با هماهنگی‌های صورت گرفته یک بسته حمایتی و یک بسته فرهنگی برای هر خانواده دهستان موگویی در نظر گرفته شد، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با کمک گروه‌های جهادی طلاب استان این بسته‌ها در قالب یک کاروان بزرگ در بین همه روستا‌های این دهستان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه راه ارتباطی مردم این دهستان از سمت استان هر ساله تا پایان فصل بهار به دلیل بارش شدید برف بسته است، خاطرنشان کرد: توانستیم در یک اقدام جهادی و با استفاده از وسایل نقلیه کمک دار از طرف استان اصفهان وارد این منطقه شویم و اقلام حمایتی را بین خانوار‌ها تقسیم کنیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه حضور در منطقه سبب می‌شود نگاه مسؤولان به این سمت معطوف شود، ابراز کرد: آن قدر به این دهستان سفر می‌کنیم و پیگیر مشکلات مردم می‌شویم تا بالاخره راه ارتباطی آن‌ها برای همیشه باز شود و این مسأله را به مردم قول می‌دهیم. /۹۴۵۷/ت210/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات