۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۶۴۲۶۸۵
حجت الاسلام شکریان هشدار داد؛

تلاش دشمن برای تضعیف دین در موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور

تلاش دشمن برای تضعیف دین در موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور
حجت الاسلام شکریان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور دشمن با جنجال رسانه‌ای به دنبال تضعیف جایگاه دین و مذهب در جامعه اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه هم اندیشی نهادهای فرهنگی و دینی با تجلیل از خدمات شبانه روزی مجموعه کادر درمانی و پزشکی کشور، گفت: پرستاران و پزشکاران امروز در خط مقدم جبهه سلامت هستند.
 
وی با انتقاد شدید از کسانی که این روز‌ها دست به احتکار لوازم مورد نیاز مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا در کشور می‌زنند، افزود: این افراد ظلم و جنایت غیر قابل بخششی را مرتکب می‌شوند.
 
حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به این که دشمن در روز‌های اخیر با ایجاد یک جنجال رسانه‌ای به دنبال تضعیف جایگاه دین و مذهب در جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند با سوء استفاده از فضای به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا در کشور، شرایط فعلی را ناشی از مذهب و دین جلوه دهد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که هدف اصلی دشمن در این رزو‌ها هجمه علیه دین و مذهب تشیع است، تصریح کرد: دشمن با قرار دادن مسأله سلامتی در برابر مذهب می‌کوشد جایگاه دین را در جامعه تضعیف کند.
 
وی با اشاره به این که متأسفانه عده‌ای هم همگام با دشمن با جهالت خود در حال ضربه زدن به دین و مذهب هستند، بیان داشت: جریان هایی نظیر شیعه انگلیسی با اقدامات جاهلانه خود می‌کوشند تا چهره غیر عاقلانه از دین را نشان دهند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید در جنگ غیر عادلانه‌ای که دشمن در فضای مجازی نسبت به دین و مذهب به راه انداخته با قدرت بایستیم، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است مذهب را در مقابل علم و بهداشت خرافه جلوه دهد.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در رهنمود‌های اخیر خود ضمن بیان رعایت مسائل بهداشتی بر ضرورت توکل و توجه به پروردگار و اهل بیت (ع) تأکید کردند، افزود: باید دعای هفتم صحیفه سجادیه که ایشان تأکید کردند بیشتر در جامعه ترویج و تبلیغ شود.
 
وی با تأکید برضرورت ترویج امید و روحیه به مردم تأکید کرد: در شرایطی که دشمن در فضای مجازی در حال ترویج ناامیدی و شکستن روحیه مردم است باید امید را در مردم تقویت کنیم.
 
مدیر کل تبلیغات سلامی مازندران با اشاره به این که دشمن به گونه‌ای در فضای مجازی تبلیغ می‌کند که گویا این ویروس تنها در ایران اسلامی وجود دارد، گفت: باید با تبلیغ صحیح و اطلاع رسانی مناسب در فضای مجازی و حقیقی این توطئه دشمن خنثی شود.
 
حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی سلامت با همکاری و همراهی خیرین بخش سلامت، مساجد، هیأت‌های مذهبی، گروه‌های تبلیغی و سایر بخش‌های دینی و فرهنگی استان تأکید کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات