۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۴۲۹۷۹
مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله دامغانی:

حوزه علمیه و راه طلبگی تعطیل‌بردار نیست

حوزه علمیه و راه طلبگی تعطیل‌بردار نیست
حجت‌الاسلام رسولی گفت: طلاب باید در شرایط کنونی و بحران کرونا ویروس در کنار مردم باشند و به یاری مردم بیمار بشتابند؛ حوزه علمیه و راه طلبگی تعطیل‌بردار نیست.

حجت‌الاسلام علی رسولی مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله دامغانی(ره) شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران بیان داشت: در راستای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس مدرسه علمیه آیت‌الله دامغانی(ره) در ایام تعطیلی کاملاً شستشو شده و همه‌روزه ضدعفونی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مدرسه علمیه آیت‌الله دامغانی شهر همدان از مدارس علمیه سفیران هدایت به شمار می‌رود گفت: مدرسه ما دارای دوره‌های فشرده‌ای است که تعطیل‌بردار نبوده و حتی طلاب در تابستان بر سر درس و بحث خود هستند.

حجت‌الاسلام رسولی ابراز کرد: بنا به درخواست مدیریت استان چند روزی مدرسه ما تعطیل شد اما با بیان طرح برگزاری کلاس‌های مجازی از سوی کمیته آموزشی مدیریت استان که متشکل از مدیران مدارس استان است مدرسه ما فعالیت خود را با اجرای کلاس مجازی آغاز کرد.

وی افزود: همه‌روزه کادر و اساتید مدرسه در ساعات اداری با رعایت بهداشت در مدرسه حاضر می‌شوند و با برگزاری کلاس‌ها در پیام‌رسان ایتا صوت‌های دروس را به طلاب ارائه می‌دهند و از طلاب به‌صورت خصوصی سؤال علمی در ساعات معین می‌پرسند.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله دامغانی(ره) گفت: حوزه‌های علمیه در بحران‌های موجود در کشور نشان داده که می‌تواند در کنار مردم ایستادگی از خود نشان دهد.

وی در ادامه با اشاره به سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان طلاب این مدرسه در عرصه جهاد و خدمات اجتماعی حاضر شده و به مردم سیل دیده کمک کردند.

این استاد حوزه در پایان یادآور شد: طلاب باید در این ایام نیز در کنار مردم باشند و به یاری مردم بیمار بشتابند، حوزه علمیه و راه طلبگی تعطیل‌بردار نیست./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات