۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۴۳۳۳۵
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان:

رسانه ها سنگرسازان بی سنگر هستند

رسانه ها سنگرسازان بی سنگر هستند
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از زحمات رسانه ها در شرایط و بحران های مختلف تشکر کرد و گفت: رسانه ها سنگرسازان بی سنگر بوده و در هر شرایطی به رسالت خود عمل می کنند.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با قدردانی از زحمات رسانه ها در اطلاع رسانی و انعکاس اخبار روز در شرایط امروز جامعه بیان داشت: رسانه ها در خط مقدم اطلاع رسانی هستند و به عنوان یک طلبه لازم می دانم که از زحمات قشر خبرنگار تشکر کنم.

وی از خبرنگاران به عنوان سنگرسازان بی سنگر و محورهای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه یاد کرد و افزود: اگر اطلاع رسانی این مجموعه ها نبود، ایران اسلامی دچار مشکلات فراوانی می شد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به نقش خبرنگاران در جامعه امروز و اطلاع رسانی به مردم در مقابله با کرونا و انعکاس به موقع اخبار یادآور شد: رسانه ها و خبرنگاران با زمان شناسی، درایت، مدیریت و برنامه ریزی، تعهد دینی و ورود به موقع به مردم آگاهی بخشی می دهند.

وی ادامه داد: اینکه امروز مردم در حد معمول از اطلاعات لازم برخوردار هستند و در زمینه رعایت بهداشت و حفظ نکات بهداشتی و توجه به توصیه ها انجام وظیفه می کنند، مرهون اطلاع رسانی به موقع رسانه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: رسانه چشم بینا و گوش شنوای مردم و جامعه بوده و در هر شرایط و بحرانی همواره به رسالت خطیر خود به خوبی عمل می کند.

وی افزود: در شرایط امروز و با توجه به شیوع بیماری کرونا توصیه می شود مردم به اخبار رسانه های ملی توجه کنند و به شایعات اهمیت ندهند.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: دنبال کردن اخبار از رسانه های ملی می تواند در حفظ آرامش روحی فرد و جامعه مؤثر باشد و جلوی اضطراب و دلهره ها گرفته شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات