۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۴۲۹۲۶
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان:

رسالت امروز حوزه علمیه امیدبخشی و دعوت مردم به آرامش است

رسالت امروز حوزه علمیه امیدبخشی و دعوت مردم به آرامش است
معاون حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و افزایش آمار مبتلایان، گفت: رسالت حوزه و طلاب امیدبخشی و دعوت به آرامش با استفاده از فضای مجازی است.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و روند رو به رشد مبتلایان به این ویروس بیان داشت: در جامعه امروز باید مردم را دعوت به آرامش کرد.

وی با تأکید بر ضرورت امید بخشی به جامعه افزود: با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و انتشار پست های قرآنی، روایی، ادبی و سیره اهل بیت(ع) امید را در جامعه ترزیق کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران با اشاره به تعطیلی مراسم و تجمعات به علت جلوگیری از فراگیر شدن بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم گفت: طلاب و مبلغان برای دعوت به آرامش و امید بخشی بین مردم در جامعه از ظرفیت فضای مجازی بهره مند می شوند.

وی بیان کرد: بهترین توصیه به مردم برای حفظ سلامتی خود و هموطنان این است که در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیرضروری خودداری کنند.

عزیزی اظهار داشت: مردم با رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های پزشکان و مسؤولان می توانند در مهار این ویروس نقش آفرین باشند.  

وی در ادامه به جمع آوری نذورات و کمک های مالی جهت تهیه اقلام بهداشتی همچون دستکش و توزیع این اقلام بین اقشار مختلف، کسبه، دست فروش ها و مناطق فقیرنشین خبر داد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود ۳۰۰ جفت دستکش بهداشتی تهیه و بین مردم شهرستان دورود توزیع شده است./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
سحن درست و حکیمانه ای فرمودند. عالی بود.
0
0