۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۶۴۳۴۵۴
حجت الاسلام نوفرستی:

دشمن با شایعه‌پراکنی پیرامون کرونا درصدد تخریب چهره نظام است

دشمن با شایعه‌پراکنی پیرامون کرونا درصدد تخریب چهره نظام است
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان جنوبی گفت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با شایعه افکنی و دروغ‌پراکنی پیرامون کرونا درصدد سیاه نمایی و تخریب چهره نظام هستند.

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی از سوی آحاد مردم اشاره کرد و گفت: همه باید به هم کمک کنیم تا با رعایت نکات بهداشتی این ویروس منحوس را از بین ببریم.

وی ادامه داد: این روزها مسئولین استانی و کشوری در جهت رفع نگرانی‌های مردم تلاش می‌کنند و باید از زحمات جامعه پزشکی و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، قدردانی کرد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه باید مراقب بود تا دشمن و استکبار با شایعه‌پراکنی و دروغ‌گویی به ترس و اضطراب بیشتر در جامعه دامن نزند، گفت: اضطراب ناشی از ویروس کرونا مخرب‌تر از بیماری کرونا است.

وی تصریح کرد: میزان تلفات ناشی از ویروس کرونا 3 درصد است و در بعضی کشورها میزان مبتلایان و مرگ‌ومیر آن‌ها به این ویروس، بیشتر از ایران بوده است.

حجت‌الاسلام نوفرستی، به پشت پرده اهداف شوم دشمن در دامن زدن به ترس مردم ایران اشاره و خاطرنشان کرد: باید مراقب بود تا دشمن و استکبار با شایعه‌پراکنی و دروغ‌گویی به ترس و اضطراب بیشتر در جامعه دامن نزند.

وی ادامه داد: امروز شبکه‌های غربی و سعودی با اخبار دروغ از ایران می‌خواهند مردم را دچار سردرگمی کنند و اضطراب و پریشانی را برای آنان به وجود آورند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن به دنبال اسلام هراسی در جامعه است، عنوان کرد: دشمن با ترفندهای مختلف به دنبال جنگ نرم در جامعه است و هر روز با نقشه‌های مختلف سعی در تخریب چهره اسلام دارد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
مقابله با تخریب دشمن با شفافیت خبریست.
1
0
ناشناس
-
۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
زمان اعلام وجود کرونا...
0
0