۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۴۳۴۵۵
مدافعان سلامت و امنیت در یک قاب؛

حضور فرمانده سپاه عاشورا در بخش کرونا

حضور فرمانده سپاه عاشورا در بخش کرونا
فرمانده سپاه عاشورا با حضور در بخش‌های مختلف مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز از پرستاران، پزشکان و کادر پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا از بخش‌های مختلف مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز به ویژه بخش بیماران کرونایی بازدید و با اهدای گل از پرستاران و پزشکان و کادر پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

سردار عابدین خرم در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدافعان حوزه سلامت اظهار داشت: خدماتی که کادر درمانی و پرستاران به مردم ارائه می دهند کمتر از نبرد در جبهه ها نبوده و این نیز نبرد با دشمن سلامتی مردم است.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: به عنوان سرباز ملت اعلام آمادگی می کنیم تا هرگونه کمک و خدمتی لازم باشد برای مردم انجام دهیم و امیدواریم بر این مشکل نیز پیروز شویم.

سردار خرم ضمن ابراز خرسندی از مدیریت و کنترل بحران در این مرکز ادامه داد: با توجه به گستردگی و سرعت تسری این ویروس در بین افراد جامعه و نیز ابتلای افراد بیشتر در جامعه تیم مدیریت این مرکز عملکرد بسیار خوبی داشته و در این مدت با اتخاذ تمهیدات لازم توانسته اند از نظر تجهیز و تهیه لوازم مصرفی عالی عمل کنند.

وی ادامه داد: سپاه عاشورا همواره خود را از مردم ودر کنار مردم دانسته و برای هرگونه همکاری اعلام آمادگی می کند.

مسعود فقیه دینوری رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از نحوه کنترل و مدیریت بحران و اقدامات درمانی و پیشگیرانه برای مبارزه با کرونا ویروس گفت: با وجود تمام مشکلات و سختی ها تمام تمهیدات لازم برای مقابله با این ویروس و ارائه خدمات درمانی به هموطنان اندیشیده شده و در حال حاضر با توان حداکثری آماده ارائه خدمات درمانی مناسب هستیم.

دینوری با تاکید بر لزوم همکاری های بین بخشی در مواقع بحران افزود: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و تمام ارگانها و نهادها مانند سالهای جنگ تحمیلی باید در کنارهم بوده و همکاری های لازم را داشته باشند و اگر روحیه همکاری و جهادی را حفظ کنیم قطعا پیروز این بحران خواهیم بود.

این گزارش می افزاید، در این دیدار سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر مسعود فقیه دینوری رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز با اهدا گل از زحمات کادر درمانی بخش های اختصاص یافته به افراد مبتلا به ویروس کرونا تقدیر و تشکر کردند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات