۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۴۳۴۸۲
آیت الله جاودان:

ملت ایران قدردان ایثار و مجاهدت پرستاران هستند

ملت ایران قدردان ایثار و مجاهدت پرستاران هستند
استاد اخلاق گفت: جهادگران عرصه سلامت جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند تا با کرونا مبارزه کنند ملت ایران سپاسگزار این ایثار و مجاهدت هستند و هرگز آن را فراموش نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله علی جاودان استاد اخلاق، شب گذشته در جلسه هفتگی درس اخلاق که به صورت زنده در صفحه اینستاگرام پخش شد، گفت: از کادر پزشکی و درمانی که در عرصه خدمت رسانی به بیماران کرونایی جانبازی و جانفشانی می کنند بسیار تشکر می کنیم.

وی افزود: امروز جهادگران عرصه سلامت جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند تا با ویروس منحوس کرونا مبارزه کنند ملت ایران سپاسگزار این ایثار و مجاهدت هستند و هرگز آن را فراموش نمی کنند.

آیت الله جاودان درباره هشتگ ما کرونا را شکست می دهیم، ابراز کرد: هنوز هیچ واکسنی برای مقابله با کرونا ویروس وجود ندارد و پزشکان از داروهایی استفاده می کنند که در حد کمک است تا بیماران به یاری خداوند درمان شوند، بنابراین هشتگی که در تلویزیون و سایر رسانه ها منتشر می شود بهتر است با این مضمون باشد که به امید خدا کرونا را شکست می دهیم.

این استاد اخلاق به جنگ بیولوژیک دشمن علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: احتمال آمدن این ویروس به ایران از طریق جریانات سیاسی دشمن وجود دارد؛ فاصله ایران با چین چند کشور است و این کشورها هیچکدام از نظر قدرت بهداشتی و پزشکی همانند ایران نیستند چگونه می شود بدون اینکه این کشورها به ویروس کووید19 مبتلا شوند به یکباره با این قوت و قدرت وارد ایران شده باشد؟

وی با تاکید بر اینکه گسترش ویروس منحوس کرونا در ایران بیشتر به مداخله سیاسی دشمن نزدیک است، عنوان کرد: آمریکا سال‌ها است در زمینه حمله میکروبی و اقداماتی که در مواجهه با این نوع حملات باید انجام دهد، فعالیت می کند؛ او اعتراف کرده می تواند در ساختمان ژنتیک ویروس‌ها تاثیر بگذارد و آنان را تغییر شکل دهد.

آیت‌الله جاودان ادامه داد: ویروس در خارج از بدن انسان زنده نمی ماند اما چه شد که کرونا ویروس تا ده روز بیرون از بدن انسان حیات دارد؟ این به خاطر تغییر ژنتیکی است که در کشور ایالات متحده انجام می شود و دیدیم که چگونه همانند بمب ابتدا در چین سپس در ایران منفجر شد.

این استاد اخلاق با بیان اینکه ایران و چین دو رقیب بزرگ برای آمریکا محسوب می شوند، گفت: آمریکا با این اقدامات خصمانه و خبیثانه نمی تواند ایران و چین را شکست دهد بخصوص ایرانیان را که به یاری و عنایت الهی توکل داشته و امیدوار هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آیت الله حق شناس(ره) برای رفع از بلا توصیه می کردند به حضرت علی اصغر(ع) متوسل شوید ایشان باب الحوائج هستند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات