۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۴۳۴۸۶
به صورت ویدئو کنفرانس؛

نشست مدیران مدارس علمیه برادران چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست مدیران مدارس  علمیه برادران چهارمحال و بختیاری برگزار شد
نشست مدیران مدارس علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، با هدف هماهنگی هر چه بیشتر برای ارتقاء امور آموزشی طلاب و نحوه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست مدیران مدارس علمیه برادران چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با هدف هماهنگی هر چه بیشتر برای ارتقاء امور آموزشی طلاب و نحوه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این نشست که به صورت آنلاین و برخط با حضور حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری و معاونان مربوطه برگزار شد، با توجه به تعطیلی مدارس علمیه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، راهکار‌های تقویت هر چه بیشتر امور آموزشی طلاب بررسی و دیدگاه‌های مدیران در این زمینه ارائه شد.

در این خصوص مقرر شد امور آموزشی طلاب به صورت جدی از طریق فضای مجازی و با ایجاد کانال‌های ارتباطی در پیام رسان‌های داخلی از سوی مدیران مدارس پیگیری و نظارت جامع بر این مسأله نیز از سوی خود مدیران به صورت جدی انجام شود.

در ادامه این نشست نیز در مورد مسائل تهذیبی، اخلاقی و پژوهشی طلاب هم اندیشی صورت گرفت که مقرر شد در این زمینه نیز به هیچ عنوان کوتاهی صورت نگیرد و نیاز‌های طلاب در این زمینه به صورت مجازی برطرف شود.

همچنین مقرر شد مدیران و کادر مدرسه از طریق تماس تلفنی با اولیاء طلاب صحبت کنند و از آن‌ها خواسته شود در زمینه امور آموزشی و تهذیبی نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند.

در پایان نشست نیز هر یک از مدیران در مورد اقدامات طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان برای مقابله با ویروس کرونا گزارش جامعی ارائه کردند که کمک به ضدعفونی شهر و مکان‌های عمومی، تهیه ماسک و توزیع بسته‌های بهداشتی در بین عموم مردم، حضور در کنار مجموعه بهداشت و درمان برای مراقبت از بیماران و کمک به افزایش روحیه نشاط و امید در جامعه از مهمترین اقدامات مدارس علمیه برادران استان بیان شد. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات