۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۴۳۵۲۰
نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب خواستار شد؛

لزوم احیای پایگاه های بسیج مساجد و محلات برای مقابله ملی با کرونا

لزوم احیای پایگاه های بسیج مساجد و محلات برای مقابله ملی با کرونا
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بر لزوم احیای پایگاه های بسیج مساجد و محلات به منظور مقابله با ویروس کرونا در سطح ملی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خواستار احیای پایگاه های بسیج مساجد و محلات به منظور نقش آفرینی مؤثرتر در جهت مقابله با ویروس کرونا در کشور شد.

وی اظهار داشت: امروز احیای پایگاه های بسیج مساجد و محلات شهرهای کشور از ضروریات اجتناب ناپذیر است، یکی از سخنان سه ماه قبل رهبر معظم انقلاب احیای پایگاه های بسیج مساجد و محلات بود.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تاکید کرد: از فرمانده محترم بسیج می خواهیم تا در وضعیت بحرانی کنونی با احیای پایگاه های بسیج مساجد و محلات، نشاط، امید، امنیت و استمرار روحیه جهادی و انقلابی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تاکید بر این که بسیج ثمره خون مقدس شهدای انقلاب است، گفت: امروز نقش بسیج در مبارزه با ویروس کرونا چنان روزگاران دفاع مقدس در خاکریز اول کاملا مشهود است.

وی انکار بسیج را ناشی از حماقت و یا خصومت دانست و گفت: دشمنان و بدخواهان همواره با بسیج در تخاصم بوده و تقابل و هجمه آنان علیه این شجره طیبه وجود و نقش آفرینی بسیج را بیش از پیش نمایان می کند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: با وجود بسیجیان نقطه قوت ثقل مراکز برای استمرار روحیه مبارزه جهادی و انقلابی بوجود می آید؛ چراکه جریان بسیج جریانی تشکل یافته از چشمه عشق محمد و آل محمد(ص) است

وی بسیجیان را اصحاب پایدار، وفادار و مسؤولیت پذیر نسبت به ولایت و مردم دانست و گفت: به صحنه و به میدان آمدن بسیج در هر صحنه ای از اول انقلاب تا به امروز موجب فرار دشمن شده است، امروز به صحنه آمدن بسیج و بسیجیان در صحنه حفظ امنیت و سلامت امت اسلام خواسته آحاد مردم شریف و امت انقلابی ایران اسلامی است.

وی یادآورشد: ملت شریف ایران اسلامی هرگز جانفشانی ها و روحیه شهادت طلبی بسیج را که بی محابا و جسورانه در مقابل دشمنان به میدان می رفت و همواره از خود فداکاری و ایثارگری به جای می گذاشتند را از یاد نبرده است و این رشادت ها هیچ گاه از گنجینه خاطرات ملت محو نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر حضور جهادی گروه های مختلف بسیجی در مقابله با کرونا و میکروب زدایی معابر را کاری ارزشمند دانست و بیان داشت: در وضعیت کنونی شاهد هستیم میرکوب زدایی و ضد عفونی کردن شهرها، خیابان ها و اماکن عمومی با روحیه بسیجی روز به روز افزون گردیده و سیر شناخت، معرفت و آگاهی مردم از همت بسیج رقم خورده است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تاکید بر این که بسیج همواره شاخص مسیر صراط مستقیم انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: امید داریم با ایجاد و احیای مجدد پایگاه های بسیج در محلات سراسر کشور این بحران را با موفقیت پشت سر بگذاریم. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات