۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۶۴۳۵۵۱
حجت الاسلام حبیب نتاج مطرح کرد؛

طلاب جهادی مدرسه علمیه ابوالحسن آمل در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

طلاب جهادی مدرسه علمیه ابوالحسن آمل در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا
معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل، از فعالیت جهادی طلاب این مدرسه علمیه با هدف مقابله با ویروس منحوس کرونا در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام روح الله حبیب نتاج، معاون تهذیب مدرسه علمیه حضرت ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا، از فعالیت جهادی طلاب این مدرسه علمیه با هدف مقابله با این ویروس منحوس خبر داد.
 
وی با اشاره به این که پس از اعلام فراخوان عمومی، 23 نفر از طلاب برای خدمات رسانی اعلام آمادگی کردند، افزود: در حال حاضر این طلاب به صورت خودجوش و جهادی در مناطق مختلف این شهرستان مشغول خدمات رسانی هستند.
 
حجت الاسلام حبیب نتاج، تهیه و توزیع مواد شوینده و بهداشتی، ضد عفونی کردن محلات، مراکز درمانی و عمومی را از جمله مهم ترین اقدامات طلاب جهادی و بسیجی مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) شهرستان آمل عنوان کرد.
 
فرمانده پایگاه مقاومت مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) آمل با اشاره به این که طلاب بسیجی و جهادی این مدرسه علمیه از همه توان خود در جهت خدمات رسانی به مردم و کادر درمانی بهره خواهند گرفت، بیان داشت: جامعه حوزوی در حوادث مختلف همواره در کنار مردم بوده و در شرایط کنونی نیز با مردم خواهد ماند.
 
وی با بیان این که امروز باید از همه ظرفیت های موجود در جهت کاهش شیوع و گسترش این ویروس در جامعه استفاده شود، افزود: طلاب حوزه، در این شرایط خاص همگام و همراه باید سایر اقشار جامعه به خدمات رسانی به منظور ریشه کن کردن ویروس کرونا مشغول هستند.
 
حجت الاسلام ربیع نتاج با اشاره به این که برون رفت از وضعیت موجود و شکست کرونا نیازمند وحدت و همراهی آحاد جامعه است، بیان داشت: جامعه حوزوی نیز همانند سایر عرصه های دیگر، برای خدمات رسانی به آحاد مردم آماده است.
 
وی با بیان این که طلاب و روحانیان در هر شرایطی علاوه بر عمل به وظیفه و رسالت تبلیغی خود در حوادث و بلایای ناخواسته در کنار مردم خواهد ماند، خاطرنشان کرد: طلاب جهادی و خود جوش این مدرسه علمیه تا زمانی که شرایط به حالت عادی باز گردد به خدمات دهی خود ادامه خواهند داد.
 
معاون تهذیب مدرسه علمیه ابوالحسن امیرالؤمنین(ع) آمل در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات آموزشی و آگاهی دادن به طلاب، اساتید و کادر مدرسه جهت مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: نصب پوستر پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، ضد عفونی کردن محیط مدرس ها، فضای سالن، حجرات و اتاق کادر از جمله مهم ترین اقدامات صورت گرفته در مقابله با ویروس کرونا است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
در این ایام افرادی که مسئولیت‌های پزشکی به عهده آنان است یا برای تمشیت امور متصدی کار‌های اداری هستند، انجام وظیفه امری واجب و کوتاهی عمدی حرام و در فرض ورود خسارت به شهروندان موجب ضمان است. البته حمایت از خدمتکاران به بیماران کرونایی به ویژه در اختیار قرار دادن ابزار و خدماتی که به حفظ سلامت و جان آنان مربوط می‌شود هم به خودی خود و هم از باب مقدمه واجب، لازم است.
0
0