۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۴۳۹۱۵

تخفیف ویژه انتشارات «راه‌یار» برای روزهای کرونایی

تخفیف ویژه انتشارات «راه‌یار» برای روزهای کرونایی
همزمان با خانه‌نشینی اجباری بسیاری از خانواده‌ها در پی شیوع ویروس کرونا در کشور انتشارات «راه‌یار» کتاب‌های خود را به مدت محدودی با تخفیف ویژه عرضه کرده است.
به گزارش  خبرگزاری رسا، همزمان با خانه‌نشینی اجباری بسیاری از خانواده‌ها درپی شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش اوقات فراغت افراد، انتشارات «راه‌یار»، کتاب‌های خود را به مدت محدودی با تخفیف ویژه عرضه کرده است.

براساس اعلام این انتشارات، علاقمندان برای تهیه اینترنتی کتاب‌ها می‌توانند به سایت  Ammaryar.ir مراجعه و با کد raheyarpub از تخفیف  ۳۰درصدی استفاده کنند.

بنابرین گزارش، در طی این طرح که از ۲۴ اسفندماه الی ۲۸ اسفند ادامه دارد، ارسال کتاب‌ها به صورت پستی بوده و سفارش‌های بالای ۸۰ هزار تومان نیز به طور رایگان برای علاقه‌مندان ارسال می‌شود.

گفتنی است انتشارات راه‌یار منتشرکننده آثار دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و به عنوان «ناشر فرهنگ، اندیشه و تجربه انقلاب اسلامی» تاکنون آثاری در زمینه فرهنگ و رسانه، تاریخ شفاهی پیشرفت، تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی و هنری انقلاب، تاریخ شفاهی زنان، تاریخ شفاهی معلمان و مربیان و مدارس انقلاب، جهاد سازندگی، جبهه مقاومت، دفاع مقدس و... منتشر کرده است./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات